
BIM Collaborate Pro CLOUD
Chcesz negocjować cenę? Skontaktuj się z nami!
wariant licencji: single user
wariant licencji: Subskrypcja - Wynajem czasowy licencji oprogramowania Autodesk
dostawa - ELD (Electronic License Delivery) - oprogramowanie dostarczane elektronicznie, dostępne za pośrednictwem Autodesk Account. Nie ma pudełka ani nośnika.
Czas używania licencji: 36 miesięcy
BIM Collaborate Pro CLOUD
Najwyższy poziom współpracy projektowej. Zamiana danych, koordynacja i praca współbieżna we wnętrzu chmury.
BIM Collaborate PRO to narzędzie które działając jednocześnie na platformie BIM 369 jak i Autodesk Construction Cloud łączy w sobie wszystkie możliwości Autodes Docs, a także Bim Collaborate poszerzając je o funkcjonalności dotyczące pracy współbieżnej zawarte dawniej w produkcie BIM 360 Design.
- Pełna kontrola dokumentów: sprężysta struktura folderów połączona z rozbudowanymi narzędziami kontroli dostępu dają pewność, że każdy plik i każda informacja będą przystępne dla optymalnych osób.
- Obsługa wizualizacji 2D i 3D: prędkie i proste wyświetlanie zarówno dwuwymiarowych arkuszy jak i modeli 3D. Możliwość przycinania widoku, wirtualnego spaceru czy izolowania bądź wygaszania poszczególnych komponentów zapewnią użytkownikom przystępny dostęp do koniecznych informacji.
- Wersjonowanie plików: każde zapisanie pliku na platformie formuje jego kolejną wersję, uwzględniającą czas jej utworzenia i osobę, która to zrobiła. Wersje można między sobą łatwo porównywać używając wyraźnego oznaczenia dodanych, usuniętych i zmienionych składników.
- System zatwierdzania dokumentów: samoczynnie procesu rewizji kieruje pliki i dokumenty wprost do osób odpowiedzialnych za ich sprawdzenie i zatwierdzenie przed publikacją i udostępnieniem.
- pakiet narzędzi wyraźników: komunikacja i współpraca pomiędzy zespołami ułatwiona dzięki najróżniejszy narzędziom istotników do użycia zarówno na arkuszach jak i na zablokowanych widokach 3D.
- Integracja z innymi produktami Autodesk: nietrudne połączenie z produktami takimi jak Revit, Civil 3D czy Plant 3D znacznie upraszcza proces projektowania i minimalizuje ryzyko dublowania.
- Uporządkowany system śledzenia błędów: scentralizowane nadzorowanie błędów i zdarzeń [issue] umożliwia zwiększenie odpowiedzialności poszczególnych członków projektu za przypisane im zadania. Wszystkie takie rekordy dostępne na jednej wspólnej liście wraz z ich aktualnym statusem.
- Desktop Conector: narzędzie dzięki któremu z poziomu pulpitu można łatwo otwierać, zapisywać, przenosić, , a także zmieniać nazwy plików.
- Tworzenie i śledzenie przekazów: łatwe tworzenie i udostępnianie przekazów zespołom projektowym z możliwością prześledzenia pełnej historii testów.
- Tworzenie międzybranżowych modeli koordynacyjnych: możliwość zobaczenia całości projektu albo połączenia wybranych branży pozwala na pełniejszą ocenę postępu prac
- automatyczne wykrywanie kolizji: potencjalne kolizje między branżami wykrywane są już na wczesnym etapie projektu zezwalając na znaczne oszczędności
- Tworzenie błędów [Issue] bezpośrednio z wykrytych kolizji: nieskomplikowany i instynktowny system zarządzania rozwiązywaniem kolizji, kierujący je wprost do osób odpowiedzialnych
- Pracę współbieżną w chmurze: każdy zespołów, za pomocą usługi Revit Cloud Worksharing oraz oprogramowania Collaboration for Civil 3D i Collaboration for Plant 3D, może pracować równocześnie na pliku umieszczonym w chmurze. Z dowolnego miejsca z dostępnym internetem wprowadzać zmiany do modelu w czasie rzeczywistym
- Uporządkowany system zamiany pomiędzy zespołami: każdy zespół wytwarza paczki, które chce udostępnić do pracy innym branżom
- Tworzenie jasnej linii czasowej: kolejne publikowane wersje modelu oraz udostępniane dla innych zespołów paczki mają widoczniki czasowe zezwalające śledzić postęp prac.