
Office 365 Business Premium Skorzystaj w firmie z progresywnych i wygodnych narzędzi opartych na chmurze i rozwiń swój biznes! Office 365 Business Premium to usługa niezbędna w każdej progresywnej i rozwijającej się firmie.
progresywne możliwości niezawodnych aplikacji biurowych usprawniają realizację projektów biznesowych, współpracę i kontakt pomiędzy pracownikami, zarządzanie kalendarzem i pocztą elektroniczną oraz przechowywanie i udostępnianie koniecznych tworzyw i dokumentów.
Praca na dowolnych urządzeniach Pracuj w dowolnym miejscu i czasie. Z pakietem Office 365 Business Premium dostajesz dostęp do najszczególniej aktualnych wersji wspaniale znanych i niezawodnych aplikacji biurowych Office na wszelkich swych urządzeniach – komputerach PC i Mac, tabletach i smartfonach oraz możliwość tworzenia i edycji dokumentów z poziomu oglądarki.
Nie przerywaj pracy nad ważnym projektem albo nie trać czasu, kiedy do głowy przychodzą Ci najkorzystniejsze pomysły. Niezależnie od tego czy korzystasz z klawiatury, pióra czy ekranu dotykowego. Poundepsza współpraca z pracownikami i klientami Przechowuj, synchronizuj i udostępniaj pliki online, korzystając z imponującego schowka online OneDrive o objętości 1 TB, tak żeby każdy miał dostęp do ich najnowszych wersji w każdym miejscu, a także edytuj je w czasie rzeczywistym.
Dopracuj detale dzięki możliwości prowadzenia telekonferencji w jakości HD, łączności za pomocą aplikacji Skype, firmowej sieci społecznościowejyenammer. Prosta konfiguracja i łatwe zarządzanie Instrukcja krok po kroku przeprowadzi Cię przez proces konfiguracji Office 365 Business Premium i pozwoli szybko rozpocząć korzystanie z pakietu.
Wyręczy Cię także w zakresie obsługi informatycznej. Sway – przedstaw swoje pomysły najlepiej jak potrafisz Użytkownicy Office 365 Business Premium dostają świeże narzędzie do prędkiego tworzenia i dzielenia się interakcyjnymi raportami, prezentacjami, które najlepiej przedstawią detale Twoich pomysłów innym osobom.
wyśmienita organizacja pracy Z Office 365 Business Premium już nigdy nie zapomnisz o ważnym spotkaniu lub odpisaniu na maila. Biznesowa, produktywnie zabezpieczona skrzynka o pojemności 50 GB i możliwości przesyłania załączników o wielkości do 150 MB (Exchange Online), a także kalendarz, organizator kontaktów i usługa Planner pozwolą na produktywne i prędkie zarządzanie pracą.
Programy Office na wszelkich urządzeniach Usługa Office 365 Business Premium zapewnia dostęp do najmocniej aktualnych wersji aplikacji Office, niezależnie od użytkowanego urządzenia — komputera PC/Mac, tabletu lub telefonu.
Skorzystaj z pełnych możliwości pakietu biurowego Office na komputerach PC i Mac, tabletach iPad®, tabletach z systemem Windows i Android™, a także na większości smartfonów. Zakup usługi Office 365 Business Premium uprawnia do zainstalowania pakietu na 5 komputerach PC albo Mac, 5 tabletach (iPad, Windows i Android) oraz 5 telefonach.
W skład zestawu Office 365 Business Premium wchodzą: Word Aplikacja Word w trakcie to zestaw fachowych narzędzi i funkcji, umożliwiających ich projektowanie, zmianę i udostępnianie dokumentów tekstowych.
Pozwalają one na otwieranie i edycja plików PDF, odtwarzanie plików wideo z sieci bez konieczności opuszczania dokumentu, przystępne wyrównywanie zdjęć i diagramów. Wbudowany tryb czytania pozwala wygodnie czytać dokumenty na każdym ekranie bez rozpraszających komponentów, zakładka Projektowanie umożliwia natychmiastowy dostęp do koniecznych funkcji, zaś unikatowe inteligentne wyszukiwanie prędko znajduje dane na podstawie kontekstu i zaprezentowanie ich w programie.
Współpracę z innymi osobami upraszcza możliwość dodawania, śledzenia i odznaczania komentarzy. Excel Z pomocą Excel i jego gotowymi szablonami użytkownicy mogą skoncentrować się na informacjach, nie musza natomiast tracić czasu na projektowanie i ustawienia.
Tworzenie arkuszy kalkulacyjnych staje się sprawne, szybkie i instynktowne, zaś informacje prezentowane są czytelnie i transparentnie dla odbiorców. Pracę także możliwość bezzwłocznego stworzenia wykresu lub tabeli na podstawie zgromadzonych danych, otrzymania prognoz, a także automatycznego rozpoznawania poprzez program wzorców i autouzupełniania.
Zaoszczędzić czas pozwalają także skróty klawiszowe i funkcje Analysis Toolpak, Fragmentator czy Konstruktor formuł. PowerPoint Tworzenie atrakcyjnych prezentacji, nieprzeciętnie odzwierciedlających nawet najbardziej niezwykłe pomysły staje się jeszcze prostsze.
świeże opcje wyrównywania, dostosowania odcieni, przejścia slajdów, ulepszone okienko konfiguracji animacji oraz umożliwiające skuteczną współpracę pogrupowane komentarze do slajdów są gwarancją osiągnięcia mistrzowskich efektów, które prosto można udostępnić w sieci.
OneNote niezbędny w każdej sytuacji notatnik elektroniczny to najkorzystniejszy sposób na rejestrowanie pomysłów albo zapisywanie tworzyw – adresów i zawartości stron internetowych, arkuszy kalkulacyjnych, fotografii, muzyki czy filmów – które mogą przydać się w przyszłości.
Twórz notatki, tak jak Ci najwygodniej – rysując, pisząc ręcznie lub na klawiaturze – udostępniaj je i edytuj i korzystaj z ich najszczególniej aktualnej wersji w każdym miejscu dzięki automatycznej synchronizacji OneNote.
Outlook Outlook, samoczynnie połączony z pocztą internetową Microsoft, to jednak coś więcej niż program do obsługi e-maili. Aplikacja umożliwia stworzenie dokładnego harmonogramu pracy dzięki komfortowemu zarządzaniu i synchronizacji kalendarzy, kontaktów i zadań.
Bieżące aktualizowanie skrzynki odbiorczej nie pozwoli przeoczyć żadnego ważnego maila, zaś tryb widoku konwersacji grupuje powiązane ze sobą wiadomości. Odpowiedzi na wiadomości stają się jeszcze szybsze dzięki odpowiedziom w tekście.
Office 365 Business Premium zagwarantuje dostęp do skrzynki o rozmiarze 50 GB na użytkownika i możliwość wysyłania załączników o wielkości do 150 MB. Publisher fachowe publikacje są wreszcie w zasięgu ręki.
wygodne i proste narzędzia do tworzenia, personalizowania i udostępniania zróżnicowanych publikacji najwyższej jakości są gwarancją uzyskania zainteresowania odbiorców. Poundiczne funkcje edycji fotografii, ich dodawania bezpośrednio z albumów internetowych, drukowania i efekty specjalne upraszczają pracę i pozwalają przygotować akcentujące się projekty.
Access Access to nieskomplikowane w użyciu i sprawne narzędzie do tworzenia opartych na przeglądarce aplikacji baz danych. Informacje są automatycznie zapisywane w bazie danych SQpound, dzięki temu aplikacje są bardziej bezpieczne i skalowane.
A uzyskiwanie danych z tabeli lub zapytania w postaci listy jest momentalne – starczy jedno kliknięcie. OneDrive Imponujący schowek online! Użytkownik pakietu Office 365 Business Premium uzyskuje 1TB przestrzeni w chmurze OneDrive, gdzie może przechowywać najważniejsze dokumenty i korzystać z nich w niemal dowolnym miejscu i czasie.
Exchange Online Biznesowa, hostowana na serwerach firmy Microsoft poczta o obszerności 50GB, na której może polegać każda marka. Aplikacja efektywnie broni przesyłane dane i użytkowników dzięki filtrom blokującym spam i zagrożenia internetowe, a także zabezpiecza przed przesłaniem informacji do niepowołanych osób i umożliwia odzyskiwanie awaryjne wiadomości e-mail.
SharePoint Online Narzędzie do pracy zespołowej, umożliwiające tworzenie witryny zespołów i współpracę przez wszystkie zainteresowane osoby z dowolnego urządzenia, w dowolnym miejscu i czasie. Równocześnie gwarantuje zachowanie pełnej kontroli nad wytwarzanym projektem.
yenammer konieczne narzędzie do komunikowania w każdej progresywnej firmie. Dzięki niemu praca nad projektami stanie się płynniejsza i szybsza. Umożliwia ono dzielenie się pomysłami, ich wspólną analizę, omawianie i zbieranie opinii oraz pełną kontrolę dzięki tworzeniu grup dotyczących poszczególnych tematów albo projektów, a także bieżącym podglądem postępów pracy.
Skype for Business Bez trudu kontaktuj się z ze współpracownikami dzięki Skype dla firm przy pomocy czatów, wiadomości błyskawicznych, indywidualnych i grupowych połączeń głosowych i oraz udostępniania ekranu.
Przekazuj dane dotyczące swego statusu przystępności, tak aby nikt nie przeszkadzał Ci kiedy nie masz na to czasu. Skype for Business pozwala przeprowadzać spotkania online nawet z 250 osobami, zagwarantuje maksymalne bezpieczeństwo połączeń i jest w pełni zintegrowany z pozostałymi aplikacjami Office.
wymagania systemowe: Komputer i procesor Komputer PC: procesor 1 GHz lub szybszy o architekturze x86 lub x64 z zestawem instrukcji SSE2 Komputer Mac: procesor marki Intel Pamięć Komputer PC: 2 GB pamięci RAM Komputer Mac: 4 GB pamięci RAM System operacyjny Komputer PC: Windows 10, Windows 8, Windows 7 z dodatkiem Service Pack 1, Windows 10 Server, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2012 albo Windows Server 2008 R2 Komputer Mac: Mac OS X 10.10 albo nowszy Największe możliwości zapewnia korzystanie z najnowszej wersji danego systemu operacyjnego.
Dysk twardy Komputer PC: 3,0 GB dostępnego miejsca na dysku Komputer Mac: 6 GB dostępnego miejsca na dysku w formacie HFS+ (nazywanym również formatem Mac OS Extended albo HFS Plus). Wyświetlanie Komputer PC: rozdzielczość ekranu 1024 x 768 Komputer Mac: rozdzielczość ekranu 1280 x 800 Grafika Komputer PC: sprzętowe przyspieszanie grafiki wymaga karty graficznej zgodnej z zestawem funkcji DirectX 10.
przeglądarka Bieżąca albo bezpośrednio poprzedzająca bieżącą wersja oglądarki Internet Explorer; bieżąca wersja oglądarki Microsoft Edge, Safari, Chrome albo Firefox. Dowiedz się więcej. Wersja środowiska.NET Komputer PC: wymagane oprogramowanie.NET 3.5.
Niektóre funkcje mogą wymagać na dodatek zainstalowanego oprogramowania.NET 4.0, 4.5 albo 4.6 CpoundR. Inne Funkcje internetowe wymagają połączenia z Internetem. Mogą być za to naliczane opłaty. Aby można było używać którejkolwiek funkcji wielodotyku, konieczne jest urządzenie obsługujące dotyk.
Jednak wszystkie funkcje i narzędzia zawsze można obsługiwać przy pomocy klawiatury, myszy i innych standardowych albo przystępnych urządzeń wprowadzania informacji. Nowe funkcje dotykowe są zoptymalizowane dla systemu Windows 10, Windows 8.1 lub Windows 8.
Funkcje i narzędzia graficzne w produktach mogą się różnić w zależności od konfiguracji systemu. Niektóre funkcje mogą wymagać uzupełniającej bądź progresywnej łączności z urządzeniami albo serwerami. Konto Microsoft i (albo) konto organizacyjne Microsoft