Polska - Testery zapachów dla kobiet - Ogłoszenia lokalne - Sprzedam, kupię na a6.pl - Kenzo Flower by Kenzo Woda perfumowana 50ml spray TESTER (60021/56002), KEN-FLO05T

Kenzo Flower by Kenzo Woda perfumowana 50ml spray TESTER (60021/56002), KEN-FLO05T

PL 126.30 zł.

3 lat Nowy Sprzedam 0 odsłon ID #4238994

Opis

QR CODE

Początki firmy Kenzo są podobnie jak wielu innych znanych projektantów mody związane z Paryżem. Po otrzymaniu wykształcenia Kenzo Tokada zdecydował się w 1965 zamienić Tokio na stolicę Francji, by zająć się na własny rachunek projektowaniem mody.


W 1988 dom mody Kenzo mógł się pochwalić pierwszymi perfumami żeńskimi swej marki, a trzy lata później także perfumami męskimi. Znawcy cenią je za egzotyczne i zagadkowe nuty zapachowe, zupełnie odmienne od wszelkich innych do tej pory znanych registrów.


Tak jak projektowane poprzez Kenzo ubrania wyróżniają się swoim fantazyjnym i prowokującym charakterem, podobnie rzecz się ma z firmowanymi przez to nazwisko perfumami. Przyciągają one już niezwykłym wyglądem flakonów, typowo nawiązującym do form roślinnych.


Taki właśnie jest m. In. Niecodzienny flakon perfum Amour: wyzywająco czerwony ciekawi asymetrycznym, obłym kształtem i przypomina raczej współczesną rzeźbę ascetyczną, będącą dalekim echem konturu ciała damskiego.


Zawartość flakonu, na rynku nadal popularna od 2006 roku, jest kompilacją wszelkich zapachów, które chcemy kojarzyć z Japonią, włącznie z wiśnią i ryżem, ale nie tylko... Nowa edycja Amour Florale z 2009 roku w analogicznym białym flakonie też kokietuje kobiecością i słodyczą kwiecistych bukietów zapachowych.


Zaskakujące są natomiast owocowe nuty grejpfrutu i czarnej porzeczki. Nie inaczej rzecz się ma z Flower in the Air, 2010, gdzie podstawowymi składnikami kompozycji są trzy przyprawiające o lekki zawrót głowy kwiatowe zapachy róży, gardenii i magnolii.


Na tym jednak nie koniec: maliny i jednakowo różowy pieprz stanowią dopełnienie całości. Ta kwintesencja egzotyki i inspirująco niekonwencjonalnych połączeń kryje się w tak samo nietuzinkowym flakonie: jego minimalistyczny , a także dekoratywny motyw realistycznie przedstawionej korony kwiatu są z kolei standardowe dla producenta Kenzo.


Elementem zaskoczenia jest wariant wybranego kwiatu: czerwonego, finezyjnego maku. Plakaty reklamujące perfumy zdradzają poetyczną wizję kryjącą się za tym wyborem: to wyrosłe na betonie wielkomiejskie maki unoszące się w powietrzu ponad domami.


To ładny sen i przesłanie w jednym...

ELNINO PARFUM
0 votes

Komentarze 0

Żadne komentarze nie zostały jeszcze dodane