Polska - Testery zapachów dla kobiet - Ogłoszenia lokalne - Sprzedam, kupię na a6.pl - kenzo world woda perfumowana 75 ml tester dla kobiet marki Kenzo

kenzo world woda perfumowana 75 ml tester dla kobiet marki Kenzo

PL 134.81 zł.

3 lat Nowy Sprzedam 0 odsłon ID #4238995

Opis

QR CODE
Początki producenta Kenzo są podobnie jak wielu innych znanych projektantów mody związane z Paryżem. Po otrzymaniu wykształcenia Kenzo Tokada zdecydował się w 1965 zamienić Tokio na stolicę Francji, aby zająć się na własny rachunek projektowaniem mody. W 1988 dom mody Kenzo mógł się pochwalić pierwszymi perfumami kobiecymi swej producenta, a trzy lata później na dodatek perfumami męskimi. Znawcy cenią je za egzotyczne i enigmatyczne nuty zapachowe, zupełnie odmienne od wszystkich innych do tej pory znanych registrów. Tak jak projektowane przez Kenzo ubrania wyróżniają się swym fantazyjnym i prowokującym charakterem, podobnie rzecz się ma z firmowanymi poprzez to nazwisko perfumami. Przyciągają one już niezwykłym wyglądem flakonów, na ogół nawiązującym do form roślinnych. Taki właśnie jest m. In. Niecodzienny flakon perfum Amour: wyzywająco czerwony ciekawi asymetrycznym, obłym kształtem i przypomina raczej współczesną rzeźbę ascetyczną, będącą dalekim echem konturu ciała kobiecego. Zawartość flakonu, na rynku nadal popularna od 2006 roku, jest kompilacją wszystkich zapachów, które chcemy kojarzyć z Japonią, włącznie z wiśnią i ryżem, ale nie tylko... Nowa edycja Amour Florale z 2009 roku w analogicznym białym flakonie jeszcze kokietuje kobiecością i słodyczą kwiecistych bukietów zapachowych. Zaskakujące są natomiast owocowe nuty grejpfrutu i czarnej porzeczki. Nie inaczej rzecz się ma z Flower in the Air, 2010, gdzie podstawowymi składnikami kombinacji są trzy przyprawiające o lekki zawrót głowy kwiatowe aromaty róży, gardenii i magnolii. Na tym jednak nie koniec: maliny i tak samo różowy pieprz stanowią dopełnienie całości. Ta kwintesencja egzotyki i inspirująco niekonwencjonalnych połączeń kryje się w równie nietuzinkowym flakonie: jego bezkompromisowy i ozdobny motyw realistycznie przedstawionej korony kwiatu są z kolei charakterystyczne dla marki Kenzo. Elementem zaskoczenia jest wariant wybranego kwiatu: czerwonego, subtelnego maku. Plakaty reklamujące pachnidła zdradzają poetyczną wizję kryjącą się za tym wyborem: to wyrosłe na betonie wielkomiejskie maki unoszące się w powietrzu ponad domami. To błyskotliwy sen i przesłanie w jednym...
ELNINO PARFUM
0 votes

Komentarze 0

Żadne komentarze nie zostały jeszcze dodane