Polska - Wody toaletowe dla kobiet - Ogłoszenia lokalne - Sprzedam, kupię na a6.pl - Kenzo Le Monde Est Beau Woman 50ml EdT

Kenzo Le Monde Est Beau Woman 50ml EdT

PL 204.00 zł.

4 lat Nowy Sprzedam 5 odsłon ID #3275254

Opis

QR CODE

Początki producenta Kenzo są podobnie jak wielu innych znanych projektantów mody związane z Paryżem. Po otrzymaniu wykształcenia Kenzo Tokada zdecydował się w 1965 zamienić Tokio na stolicę Francji, żeby zająć się na własny rachunek projektowaniem mody.


W 1988 dom mody Kenzo mógł się pochwalić pierwszymi perfumami kobiecymi swojej marki, a trzy lata później na dodatek perfumami męskimi. Znawcy cenią je za egzotyczne i enigmatyczne nuty zapachowe, zupełnie odmienne od wszystkich innych do tej pory znanych registrów.


Tak jak projektowane przez Kenzo ubrania wyróżniają się swoim fantazyjnym i prowokującym charakterem, podobnie rzecz się ma z firmowanymi przez to nazwisko perfumami. Przyciągają one już niezwykłym wyglądem flakonów, najczęściej nawiązującym do form roślinnych.


Taki właśnie jest m. In. Niecodzienny flakon perfum Amour: wyzywająco czerwony ciekawi asymetrycznym, obłym kształtem i przypomina raczej współczesną rzeźbę minimalistyczną, będącą dalekim echem konturu ciała damskiego.


Zawartość flakonu, na rynku nadal popularna od 2006 roku, jest kompilacją wszelkich aromatów, które chcemy kojarzyć z Japonią, włącznie z wiśnią i ryżem, ale nie tylko... Nowa edycja Amour Florale z 2009 roku w analogicznym białym flakonie na dodatek kokietuje kobiecością i słodyczą kwiecistych bukietów zapachowych.


Zaskakujące są natomiast owocowe nuty grejpfrutu i czarnej porzeczki. Nie inaczej rzecz się ma z Flower in the Air, 2010, gdzie podstawowymi składnikami kombinacji są trzy przyprawiające o lekki zawrót głowy kwiatowe zapachy róży, gardenii i magnolii.


Na tym jednak nie koniec: maliny i jednakowo różowy pieprz stanowią dopełnienie całości. Ta kwintesencja egzotyki i inspirująco niekonwencjonalnych połączeń kryje się w jednakowo nietuzinkowym flakonie: jego bezkompromisowy i ozdobny motyw realistycznie przedstawionej korony kwiatu są z kolei charakterystyczne dla producenta Kenzo.


Elementem zaskoczenia jest rodzaj wybranego kwiatu: czerwonego, delikatnego maku. Plakaty reklamujące pachnidła zdradzają poetyczną wizję kryjącą się za tym wyborem: to wyrosłe na betonie wielkomiejskie maki unoszące się w powietrzu ponad domami.


To atrakcyjny sen i przesłanie w jednym...

notino.pl
0 votes

Komentarze 0

Żadne komentarze nie zostały jeszcze dodane