pachnidła Acqua Di Parma od lat zniewalają doskonałym aromatem i konwencjonalnym, eleganckim designem flakonów oraz najwyższą jakością użytych elementów. Pierwszy zapach wydano już w roku 1916 w Parmie we Włoszech i był to Acqua di Parma Colonia – cytrusowo żywiczne nuty dla kobiet i mężczyzn, które na każdej skórze przybierają inny aromat. Jest on w sprzedaży po dziś dzień i wciąż raduje się niesłabnącą popularnością. To klasyk wśród perfum, który każdy powinien mieć choć raz w życiu, żeby móc spróbować legendy. Marka zajmuje się dodatkowo produkcją ekskluzywnych świec zapachowych, artykułów skórzanych, odświeżaczy powietrza i innych tego typu części, które nadają się do domu. Ma w ofercie również inne akcesoria domowe, jak miękkie ręczniki i szlafroki. W latach 40 i 50 perfumy marki były bardzo lubiane wśród gwiazd Hollywood, a popularność ta wróciła w latach 90. Aromaty Aqua Di Parma to synonim tradycyjnej elegancji i idealnych doznań seksownych, które pieszczą skórę i umysł. Pachnidła męskie, żeńskie i unisex wyśmienicie nadają się do użytku codziennego, jak i na pokaźne wyjścia, dojrzewając na skórze przez cały dzień i zmieniając się z każdą godziną. Powoduje to niemałe zaskoczenie i pozwala za każdym razem poczuć się inaczej. Wytrzymały aromat wytwarza niezwykłą aurę, która przyciąga niczym magnes. Często pojawiają się cytrusowe nuty, które odświeżają i dodają energii, kojarząc się z Włochami, które są ojczyzną producenta. Aromatyczne aromaty wyczuwalne są na skórze poprzez długi czas, z zasady dzięki użyciu najkorzystniejszych składników i technologii do produkcji. Od lat firma stawia na tradycyjny design swoich flakonów, prosty kształt i żółto-złotą kolorystykę. Znana jest także z cylindrycznych, żółtych opakowań, w które pakowane są perfumy. Taka stylistyka jest szczególnie oryginalna w swej prostocie i świetnie sprawdza się dla sympatyków tradycyjnej elegancji. Marka nie jest lubiana w naszym kraju, warto zapoznać się bliżej z tymi niesamowity zapachami, które wpływają na zmysły od pierwszego psiknięcia.