
- pojemność [litr]: 4
- typ połączenia: Kanister
- Klasa lepkości wg SAE: 0W-30
- Specyfikacja wg ACEA: A5/B5, C2
- Specyfikacja wg API: SL
- Dopuszczenie poprzez producenta: BMW Longlife-12 FE, MB-Approval 229.61, STJLR.03.5007, Volvo VCC 95200377
- Zalecenie producenta oleju: Ford WSS-M2C920-A
- Długość opakowania [cm]: 40,8
- Szerokość opakowania [cm]: 28,9
- Wysokość opakowania [cm]: 26,7
- Numer taryfy celnej: 34031980
W ofercie oleje Silnkowe (plastikowe, Półsyntetyczne orz Mineralne) OLEJE PRZEKŁADNIOWE, SMARY. Olej silnikowy uważany jest za jeden z najważniejszych samochodowych płynów eksploatacyjnych. Jego zadaniem jest ochrona silnika przed prędkim zużyciem i usuwanie zanieczyszczeń powstających w trakcie eksploatacji. Do najważniejszych funkcji oleju silnikowego należy:
zniżanie tarcia,
utrzymanie czystości smarowanych powierzchni,
chłodzenie silnika,
ograniczenie zużycia części ruchomych silnika,
zabezpieczenie przed korozją.
Jak widać olej silnikowy szczególnie dba o korzystne funkcjonowanie samochodu. Widoczne znaczenie ma dobór stosownego towaru - o określonych parametrach, odpowiadających wymaganiom solidnego silnika.
O marce OLEJE MOBILOleje silnikowe Mobil 1 od dawna są preferowanym wyborem zespołów wyścigowych rywalizujących w najbardziej wymagających i najpopularniejszych seriach sportów motorowych na całym świecie.
Historia Mobil 1 w sportach motorowych sięga wczesnych lat 70. I rywalizacji w wyścigach rajdowych. Jednak nasz udział w wyścigach stał się bardziej oficjalny w 1978 roku dzięki sponsorowaniu zespołu Williams w Formule 1 oraz w 1987 roku za sprawą sponsorowania samochodu nr 27 Rusty'ego Wallace'a w NASCAR. Od tego czasu obecność Mobil 1 na torach wyścigowych stała się znacznie bardziej widoczna. Aktualnie plastikowy olej Mobil 1 jest uwielbiany ze względu na to,gwarantuje unikatowe osiągi i genialną ochronę silnika, choćby w najbardziej skrajnych warunkach. O zaletach innowacyjnej technice środków smarnych Mobil 1 przekonali się już mechanicy samochodowi, kierowcy samochodów wyścigowych, właściciele zespołów, a także czołowi producenci samochodów.