
- objętość [litr]: 4
- Klasa lepkości wg SAE: 10W-40
- Specyfikacja wg API: SL, SM, SN, SG, SH, SJ
API SG/SH/SJ/SL/SM/SN
JASO MA2 - M033MOT117
W ofercie oleje Silnikowe (syntetyczne, Półsyntetyczne orz Mineralne) OLEJE PRZEKŁADNIOWE, SMARY. Olej silnikowy uważany jest za jeden z najważniejszych motocyklowych płynów eksploatacyjnych. Jego zadaniem jest ochrona silnika przed prędkim zużyciem oraz usuwanie skażeń powstających w trakcie eksploatacji. Do najważniejszych funkcji oleju silnikowego należy:
ograniczanie tarcia,
utrzymanie czystości smarowanych powierzchni,
chłodzenie silnika,
ograniczenie zużycia części ruchomych silnika,
zabezpieczenie przed korozją.
Jak widać olej silnikowy stanowczo dba o prawidłowe funkcjonowanie Motocykla. Pokaźne znaczenie ma wybór optymalnego towaru - o określonych parametrach, odpowiadających wymaganiom potężnego silnika.
O marce OLEJE MOTULPo sukcesie pierwszego półsyntetycznego smaru do samochodów, Motul Century 2100 w 1966 r., Motul postawił tezę o swojej pasji do wynalazczości pięć lat później przy pomocy oryginalnego 100% syntetycznego smaru z estrów pochodzenia roślinnego i bazującego na technikach lotniczych. 300V staje się legendą, podobnie jak 300 zwycięstw wyścigowych czasu symbolizowanego nazwą artykułu.
Konkurencja i różne silne partnerstwa pomogły w stworzeniu kolosalnej listy nagród i uczyniły z marki globalne odniesienie do sportów motorowych, jakie jest dzisiaj. Pasja i emocje na torze wyścigowym posłużyły na dodatek jako wspaniałe pole do testowania najmocniej rygorystycznych wymagań.
Wykorzystując technikę, Motul opracował specjalnie dla samochodów wyścigowych 300V Motorsport, która pozwala zoptymalizować osiągi każdego silnika pod względem oczekiwanego wyniku, w zależności od rodzaju wyścigu, odległości, rozcieńczenia paliwa silnika, temperatury pracy albo innych określonych parametrów. Motul opracował ponadto specjalną linię 300V Factory, która zapewnia dodatkową moc, odporność i wyższy moment obrotowy w wyścigach motocyklowych.