
- objętość [litr]: 4
- Klasa lepkości wg SAE: 10W-60
- Specyfikacja wg ACEA: A3/B4
- Specyfikacja wg API: CF, SN
- Zalecenie producenta oleju: FIAT 9.55535-H3
Specyfikacje:
ACEA A3 / B4;
API SN / CF BACKWARDLY COMPATIBLE WITH API SJ, SL, SM; FIAT 9.55535-H3
W ofercie oleje Silnkowe (plastikowe, Półsyntetyczne orz Mineralne) OLEJE PRZEKŁADNIOWE, SMARY. Olej silnikowy uważany jest za jeden z najważniejszych samochodowych płynów eksploatacyjnych. Jego zadaniem jest ochrona silnika przed szybkim zużyciem, a także eliminowanie zanieczyszczeń powstających w trakcie eksploatacji. Do najważniejszych funkcji oleju silnikowego należy:
ograniczanie tarcia,
utrzymanie czystości smarowanych powierzchni,
chłodzenie silnika,
ograniczenie zużycia części ruchomych silnika,
zabezpieczenie przed korozją.
Jak widać olej silnikowy bardzo dba o korzystne funkcjonowanie samochodu. Istotne znaczenie ma dobór trafnego produktu - o określonych parametrach, odpowiadających wymaganiom mocnego silnika.
O marce OLEJE MOTULPo sukcesie pierwszego półsyntetycznego smaru do samochodów, Motul Century 2100 w 1966 r., Motul postawił tezę o swojej pasji do wynalazczości pięć lat później przy pomocy oryginalnego 100% syntetycznego smaru z estrów pochodzenia roślinnego i bazującego na technologiach lotniczych. 300V staje się legendą, podobnie jak 300 zwycięstw wyścigowych czasu symbolizowanego nazwą produktu.
Konkurencja i różne silne partnerstwa pomogły w stworzeniu kolosalnej listy nagród i uczyniły z producenta globalne odniesienie do sportów motorowych, jakie jest teraz. Pasja i emocje na torze wyścigowym posłużyły też jako genialne pole do testowania najszczególniej rygorystycznych wymagań.
Wykorzystując technologię, Motul opracował specjalnie dla samochodów wyścigowych 300V Motorsport, która pozwala zoptymalizować osiągi każdego silnika pod względem oczekiwanego wyniku, w zależności od rodzaju wyścigu, odległości, rozcieńczenia paliwa silnika, temperatury pracy lub innych określonych parametrów. Motul opracował w dodatku specjalną linię 300V Factory, która gwarantuje uzupełniającą moc, wytrzymałość i wyższy moment obrotowy w wyścigach motocyklowych.