
- pojemność [litr]: 4
- Klasa lepkości wg SAE: 20W-50
- Specyfikacja wg API: SL, SM, SN, SG, SH, SJ
- Specyfikacja: JASO MA2
API SG/SH/SJ/SL/SM/SN
JASO MA2 - M033MOT120
W ofercie oleje Silnikowe (plastikowe, Półsyntetyczne orz Mineralne) OLEJE PRZEKŁADNIOWE, SMARY. Olej silnikowy uważany jest za jeden z najważniejszych motocyklowych płynów eksploatacyjnych. Jego zadaniem jest ochrona silnika przed prędkim zużyciem i eliminowanie zanieczyszczeń powstających podczas eksploatacji. Do najważniejszych funkcji oleju silnikowego należy:
zniżanie tarcia,
utrzymanie czystości smarowanych powierzchni,
chłodzenie silnika,
ograniczenie zużycia części ruchomych silnika,
zabezpieczenie przed korozją.
Jak widać olej silnikowy szczególnie dba o poprawne funkcjonowanie Motocykla. Widoczne znaczenie ma wybór stosownego artykułu - o określonych parametrach, odpowiadających wymaganiom potężnego silnika.
O marce OLEJE MOTULPo sukcesie pierwszego półsyntetycznego smaru do samochodów, Motul Century 2100 w 1966 r., Motul postawił tezę o swojej pasji do wynalazczości pięć lat później przy pomocy oryginalnego 100% syntetycznego smaru z estrów pochodzenia roślinnego i bazującego na technologiach lotniczych. 300V staje się legendą, podobnie jak 300 zwycięstw wyścigowych czasu symbolizowanego nazwą towaru.
Konkurencja i różnorodne silne partnerstwa pomogły w stworzeniu kolosalnej listy nagród i uczyniły z firmy globalne odniesienie do sportów motorowych, jakie jest teraz. Pasja i emocje na torze wyścigowym posłużyły również jako idealne pole do testowania najmocniej rygorystycznych wymagań.
Wykorzystując technologię, Motul opracował specjalnie dla samochodów wyścigowych 300V Motorsport, która pozwala zoptymalizować osiągi każdego silnika pod względem oczekiwanego wyniku, w zależności od typu wyścigu, odległości, rozcieńczenia paliwa silnika, temperatury pracy albo innych określonych parametrów. Motul opracował jeszcze specjalną linię 300V Factory, która zagwarantuje dodatkową moc, trwałość i wyższy moment obrotowy w wyścigach motocyklowych.