
- pojemność [litr]: 4
- typ połączenia: Kanister
- Klasa lepkości wg SAE: 15W-40
- Specyfikacja wg ACEA: E3
- Specyfikacja wg API: CF, CF-4, CG-4, SJ
- Dopuszczenie poprzez producenta: MB Appproval 228.3, MTU oil-class 1
- Zalecenie producenta oleju: A2/B2, Renault RD, Renault RD-2, Renault RLD, Volvo VDS-2
- Długość opakowania [cm]: 40,8
- Szerokość opakowania [cm]: 28,9
- Wysokość opakowania [cm]: 26,7
- Numer taryfy celnej: 27101981
W ofercie oleje Silnkowe (syntetyczne, Półsyntetyczne orz Mineralne) OLEJE PRZEKŁADNIOWE, SMARY. Olej silnikowy uważany jest za jeden z najważniejszych samochodowych płynów eksploatacyjnych. Jego zadaniem jest ochrona silnika przed prędkim zużyciem i eliminowanie skażeń powstających podczas eksploatacji. Do najważniejszych funkcji oleju silnikowego należy:
obniżanie tarcia,
utrzymanie czystości smarowanych powierzchni,
chłodzenie silnika,
ograniczenie zużycia części ruchomych silnika,
zabezpieczenie przed korozją.
Jak widać olej silnikowy istotnie dba o korzystne funkcjonowanie samochodu. Wyraźne znaczenie ma dobór odpowiedniego artykułu - o określonych parametrach, odpowiadających wymaganiom solidnego silnika.
O marce OLEJE MOBILOleje silnikowe Mobil 1 od dawna są preferowanym wyborem zespołów wyścigowych rywalizujących w najbardziej wymagających i najpopularniejszych seriach sportów motorowych na całym świecie.
Historia Mobil 1 w sportach motorowych sięga wczesnych lat 70. I rywalizacji w wyścigach rajdowych. Jednak nasz udział w wyścigach stał się bardziej oficjalny w 1978 roku dzięki sponsorowaniu zespołu Williams w Formule 1, a także w 1987 roku za sprawą sponsorowania samochodu nr 27 Rusty'ego Wallace'a w NASCAR. Od tego czasu obecność Mobil 1 na torach wyścigowych stała się pokaźnie bardziej widoczna. Obecnie plastikowy olej Mobil 1 jest lubiany ze względu na to,zapewnia unikatowe osiągi i świetną ochronę silnika, choćby w najistotniej ekstremalnych warunkach. O zaletach progresywnej technologii środków smarnych Mobil 1 przekonali się już mechanicy samochodowi, kierowcy samochodów wyścigowych, właściciele zespołów i czołowi producenci samochodów.