
- Długość [cm]: 86
- pojemność [litr]: 1
- rodzaj połączenia: Puszka
- Klasa lepkości wg SAE: 75W-90
- Specyfikacja wg API: GL-4, GL-5, MT-1
- Zalecenie producenta oleju: DAF, Eaton, MAN M 3343 wariant M, Scania STO 1:0, ZF TE-ML 02B, ZF TE-ML 08, ZF TE-ML 16B, ZF TE-ML 17B, ZF TE-ML 19B
wykorzystanie:
Uniwersalne użycie w przekładniach i dyferencjałach. Należy zawsze kierować się wyznaczoniami producenta pojazdu.
Specyfikacje:
API GL-4, API GL-5, MIL-L 2105D, MIL-L PRF2105
W ofercie oleje Silnkowe (plastikowe, Półsyntetyczne orz Mineralne) OLEJE PRZEKŁADNIOWE, SMARY. Olej silnikowy uważany jest za jeden z najważniejszych samochodowych płynów eksploatacyjnych. Jego zadaniem jest ochrona silnika przed szybkim zużyciem oraz likwidowanie skażeń powstających w trakcie eksploatacji. Do najważniejszych funkcji oleju silnikowego należy:
obniżanie tarcia,
utrzymanie czystości smarowanych powierzchni,
chłodzenie silnika,
ograniczenie zużycia części ruchomych silnika,
zabezpieczenie przed korozją.
Jak widać olej silnikowy istotnie dba o korzystne funkcjonowanie samochodu. Istotne znaczenie ma wybór trafnego towaru - o określonych parametrach, odpowiadających wymaganiom mocnego silnika.
O marce OLEJE LIQUI MOLYW 1957 r. W niemieckim Ulm wykonano niewielkie przedsięwzięcie, mikro producenta rozwijającą jeden z wielu produktów dla motoryzacji. Właściwie, produkt związany był bezpośrednio z jednostką napędową pojazdu, bo chodziło o produkcję dwusiarczku molibdenu - przejrzystej substancji produktywnie redukującej tarcie. Obecnie LIQUI MOLY dostarcza produkty do ponad 100 krajów na całym świecie. Połączenie przemyślanych biznesowych konceptów z wieloletnim, technologicznym know-how i jakością „Made in Germany" umożliwia ciągły wzrost i rozwój wszelkich zaangażowanych w projekt LIQUI MOLY – pracowników, odbiorców i klientów ostatecznych.