
- Długość [cm]: 58
- objętość [litr]: 1
- wariant połączenia: Kanister
- Klasa lepkości wg SAE: 0W-40
- Specyfikacja wg ACEA: A3/B4
- Specyfikacja wg API: SN
- Zalecenie producenta oleju: BMW Longlife-98, Ford WSS-M2C 937-A, MB 229.3, Porsche A40, VW 502 00, VW 505 00
GM dexos1™ Gen 2
ILSAC GF-5
Specyfikacja:
API SN + RC
Chrysler
Ford WSS-M2C 946-A
Honda
Hyundai
Kia
Mazda
Nissan
Toyota
W ofercie oleje Silnkowe (plastikowe, Półsyntetyczne orz Mineralne) OLEJE PRZEKŁADNIOWE, SMARY. Olej silnikowy uważany jest za jeden z najważniejszych samochodowych płynów eksploatacyjnych. Jego zadaniem jest ochrona silnika przed szybkim zużyciem, a także usuwanie zanieczyszczeń powstających podczas eksploatacji. Do najważniejszych funkcji oleju silnikowego należy:
zniżanie tarcia,
utrzymanie czystości smarowanych powierzchni,
chłodzenie silnika,
ograniczenie zużycia części ruchomych silnika,
zabezpieczenie przed korozją.
Jak widać olej silnikowy szczególnie dba o korzystne funkcjonowanie samochodu. Znaczne znaczenie ma dobór trafnego produktu - o określonych parametrach, odpowiadających wymaganiom konkretnego silnika.
O marce OLEJE LIQUI MOLYW 1957 r. W niemieckim Ulm wytwarzano nieduże przedsięwzięcie, mikro producenta rozwijającą jeden z wielu produktów dla motoryzacji. Właściwie, produkt związany był bezpośrednio z jednostką napędową pojazdu, bo chodziło o produkcję dwusiarczku molibdenu - krystalicznej substancji efektywnie redukującej tarcie. Aktualnie LIQUI MOLY dostarcza produkty do ponad 100 krajów na całym świecie. Połączenie przemyślanych biznesowych konceptów z wieloletnim, technologicznym know-how i jakością „Made in Germany" pozwala na ciągły wzrost i rozwój wszystkich zaangażowanych w projekt LIQUI MOLY – pracowników, odbiorców i klientów ostatecznych.