
- pojemność [litr]: 4
- Klasa lepkości wg SAE: 15W-50
- Specyfikacja wg API: SL, SM, SG, SH, SJ
- Specyfikacja: JASO MA2
Klasa jakości: API SG/SH/SJ/SL/SM JASO MA2 - M033MOT114
W ofercie oleje Silnikowe (syntetyczne, Półsyntetyczne orz Mineralne) OLEJE PRZEKŁADNIOWE, SMARY. Olej silnikowy uważany jest za jeden z najważniejszych motocyklowych płynów eksploatacyjnych. Jego zadaniem jest ochrona silnika przed szybkim zużyciem oraz usuwanie skażeń powstających w trakcie eksploatacji. Do najważniejszych funkcji oleju silnikowego należy:
zniżanie tarcia,
utrzymanie czystości smarowanych powierzchni,
chłodzenie silnika,
ograniczenie zużycia części ruchomych silnika,
zabezpieczenie przed korozją.
Jak widać olej silnikowy wyjątkowo dba o prawidłowe funkcjonowanie Motocykla. Pokaźne znaczenie ma dobór optymalnego produktu - o określonych parametrach, odpowiadających wymaganiom potężnego silnika.
O marce OLEJE MOTULPo sukcesie pierwszego półsyntetycznego smaru do samochodów, Motul Century 2100 w 1966 r., Motul postawił tezę o swojej pasji do wynalazczości pięć lat później za pomocą oryginalnego 100% syntetycznego smaru z estrów pochodzenia roślinnego i bazującego na technikach lotniczych. 300V staje się legendą, podobnie jak 300 zwycięstw wyścigowych czasu symbolizowanego nazwą produktu.
Konkurencja i przeróżne silne partnerstwa pomogły w stworzeniu kolosalnej listy nagród i uczyniły z firmy globalne odniesienie do sportów motorowych, jakie jest teraz. Pasja i emocje na torze wyścigowym posłużyły także jako doskonałe pole do testowania najistotniej rygorystycznych wymagań.
Wykorzystując technologię, Motul opracował specjalnie dla samochodów wyścigowych 300V Motorsport, która pozwala zoptymalizować osiągi każdego silnika pod względem oczekiwanego wyniku, w zależności od typu wyścigu, odległości, rozcieńczenia paliwa silnika, temperatury pracy albo innych określonych parametrów. Motul opracował również specjalną linię 300V Factory, która zapewnia dopełniającą moc, solidność i wyższy moment obrotowy w wyścigach motocyklowych.