
syntetyczny olej silnikowy „LOW SAPS" ACEA C2.
Ten w pełni syntetyczny olej silnikowy „low SAPS" jest przeznaczony do silników benzynowych i diesel zaopatrzonych w układ oczyszczania spalin. Optymalny do wydłużonych okresów między podmianami, biorąc pod uwagę użycie biokomponentów w paliwie. Znakomita lepkość w niskich temperaturach w połączeniu z technologią stop / start zapewnia 4,2% oszczędności paliwa w kontraście do oleju 5W-40. Ten olej silnikowy jest obowiązkowy dla silników PSA Euro VI Blue DW10F HDi.
Normy:
ACEA C2
PSA B71 2312
Oleje do samochodów osobowych oraz dostawczychTen w pełni syntetyczny olej silnikowy „low SAPS" jest przeznaczony do silników benzynowych i diesel zaopatrzonych w układ oczyszczania spalin. Optymalny do wydłużonych okresów między podmianami, biorąc pod uwagę użycie biokomponentów w paliwie. Znakomita lepkość w niskich temperaturach w połączeniu z technologią stop / start zapewnia 4,2% oszczędności paliwa w kontraście do oleju 5W-40. Ten olej silnikowy jest obowiązkowy dla silników PSA Euro VI Blue DW10F HDi.
Normy:
ACEA C2
PSA B71 2312
W ofercie oleje Silnkowe (syntetyczne, Półsyntetyczne orz Mineralne) OLEJE PRZEKŁADNIOWE, SMARY. Olej silnikowy uważany jest za jeden z najważniejszych samochodowych płynów eksploatacyjnych. Jego zadaniem jest ochrona silnika przed szybkim zużyciem, a także usuwanie skażeń powstających podczas eksploatacji. Do najważniejszych funkcji oleju silnikowego należy:
obniżanie tarcia,
utrzymanie czystości smarowanych powierzchni,
chłodzenie silnika,
ograniczenie zużycia części ruchomych silnika,
zabezpieczenie przed korozją.
Jak widać olej silnikowy bardzo dba o dobre funkcjonowanie samochodu. Znaczne znaczenie ma wybór stosownego towaru - o określonych parametrach, odpowiadających wymaganiom mocnego silnika.