Polska - Tarcze hamulcowe - Ogłoszenia lokalne - Sprzedam, kupię na a6.pl - Tarcza hamulcowa s pb 21101 szt starline

Tarcza hamulcowa s pb 21101 szt starline

PL 339.80 zł.

4 lat Nowy Sprzedam 5 odsłon ID #366993

Opis

QR CODE
właściwości
  • średnica zewnętrzna [mm]: 324
  • wariant tarczy hamulcowej: wentylowany
  • Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 18
  • Średnica otworu centrującego [mm]: 96
  • ilość otworów: 6
  • Wysokość [mm]: 82,6
  • niepokaźna grubość [mm]: 16,4
Opis
średnica [mm] 324
Wysokość [mm] 82,6
Grubosć tarczy hamulcowej [mm] 18
minimalna grubożć [mm] 16,4
Ilosć otworów 6
średnica otworu centrujacego [mm] 96,3
typ tarczy hamulcowej wentylowany
Tarcze hamulcowe samochody osobowe

Tarcze hamulcowe są elementem eksploatacyjnym, zatem kierowca powinien być przygotowany na ich terminową zamianę. Kiedy? Trudno to określić. Zależy to od rodzaju tarcz (głównie od ich jakości), od tego, jak układa się ich współpraca z klockami, od stylu jazdy. Choćby od tego, w jakich warunkach auto jest eksploatowane. Na przykład jeśli auto jest typowo eksploatowane w mieście, tarcze zużywają się pokaźnie szybciej. Można przyjąć, że tarcze przeciętnej jakości, powinny przetrwać 40 tys. Km przebiegu. Tarcze hamulcowe posiadają kształt metalowego dysku, można choćby stwierdzić, iż ze względu na uwypukloną wewnętrzną część, przypominają latający spodek. Tarcze obrabiane są na skrupulatnych maszynach, muszą być także wykonane ze specjalnych stopów. Wszystko poprzez ciężkie warunki pracy. Na skutek tarcia tarcza może rozgrzewać się do temperatury wyższej niżeli 500 st. Celsjusza. Musi znosić nad wyraz duże obciążenia, poza tym musi być tez odporna na ścieranie, by nie uległa zbyt szybkiemu zużyciu. Najtańsze są tarcze monolityczne, czyli pełne. Ich wadą jest przegrzewanie się. Droższe i skuteczniejsze są tarcze wentylowane. Posiadają one nawiercone otwory, którymi odprowadza się ciepło, powstałe w czasie hamowania. W autach sportowych stosuje się także tarcze nawiercane i nacinane, które jeszcze lepiej odprowadzają ciepło. Prawdziwą ekstraklasą wśród tarcz hamulcowych są tarcze ceramiczne. Stosuje się je w najdroższych autach sportowych i w samochodach klasy premium. Tych tarcz nie można przegrzać. Tarcza hamulcowa jest zamontowana na piaście kola. Wiruje zatem wraz z nim. Nieruchomy zacisk hamulcowy, zamontowany za pomocą jarzma do zwrotnicy koła, utrzymuje w trafnej pozycji klocki hamulcowe. Jeden klocek znajduje się od strony nadwozia samochodu, a drugi od strony zewnętrznej. Obydwa nie dotykają tarczy w czasie pracy. Jeśli kierowca naciśnie pedał hamulca, pompa początkuje tłoczyć płyn hamulcowy pod pokaźnym ciśnieniem (jest ono jeszcze zwiększane przez dodatkowe urządzenie). Płyn wypycha tłoczek, zamontowany w zacisku. Tłoczek sprawia dociśnięcie do tarczy jednego klocka, a z drugiej strony dociska drugi. Okładziny cierne klocka trą o powierzchnię roboczą tarczy z dwóch stron (wręcz biorą ją w kleszcze), powodując zmniejszenie szybkości lub zatrzymanie samochodu, w zależności od siły nacisku na pedał.

O marce TARCZE HAMULCOWE STARLINE

Wszystkie produkty Starline znamionują się wysoką jakością i 3-letnią gwarancją.

firma Starline działa na rynku europejskim od 1999 roku. Obecnie posiada ona przedstawicielstwa handlowe w 19 krajach europejskich i jest dystrybuowana do kolejnych krajów. Strategią firmy jest oferowanie produktów wysokiej jakości za przystępną cenę. Marka Starline obejmuje obecnie 50 linii produktów, które pokrywają ponad 90% części zamiennych do samochodów osobowych. Marka Starline proponuje dodatkowo części zamienne do motocykli i samochodów ciężarowych. Firma Starline ma w magazynie 35, 000 pozycji części zamiennych, narzędzi i wyposażenia warsztatowego, które są dostarczane do naszych klientów kilka razy dziennie, przy zaimplementowaniu zaawansowanej logistyki. Produkcja jest zapewniona poprzez uznanych dostawców z Europy i z innych kontynentów, którzy mają szerokie doświadczenie w zakresie wybranych produktów. Popularność naszej marki nadal rośnie, o czym świadczy 10 milionów pozycji sprzedawanych rocznie.

ELIT Polska
0 votes

Komentarze 0

Żadne komentarze nie zostały jeszcze dodane