Crosso to fachowych w pełni wodoodpornych sakw rowerowych. Jest to polska producent ciesząca się uznaniem podróżników i fanów wypraw rowerowych na całym świecie. Sakwy rowerowe Crosso nieprzeciętnie sprawdzają się podczas długich wypraw rowerowych jak i krótkich przejażdżek w mieście. Użyte materiały, zgrzewane szwy i rolowana budowa zamknięcia dają gwarancję bezpieczeństwa Twojego pakunku. Sakwy crosso charakteryzuje odporność, funkcjonalność, wodoszczeloność, a także niska wartość. Sakwy Dry – niska cena i waga.Dry są wytworzone do wykorzystywania tam, gdzie woda jest dominującym żywiołem.Niestraszne im ulewy, ani przeprawy poprzez rwące potoki.Obustronnie powlekany materiał Securo 680 nie tylko nie przepuszcza wody, lecz jej w ogóle nie absorbuje!Panele sakwy są zgrzewane, dzięki temu nie ma problemu z przeciekaniem na szwach, bo ich po prostu nie ma.dodatkowe mocne strony kolekcji Dry to atrakcyjna wartość, niska waga i szczególnie obszerna objętość.Suchy śpiwór to podstawa! Materiał: Polymar 650/Plastel 620/Selcor 480Pojemność: W skład zestawu wchodzą dwie sakwy, każda o objętości 15 L (razem 30 L)Waga kompletu: 1200g (kpl.)Gwarancja: 24 miesiące konstrukcja:Pojemna komora główna, Usztywnienie od strony koła niełamliwą płytą polipropylenową gr. 3 mm z pamięcią kształtu, Szwy precyzyjnie zgrzewane, w całości wodoodporne, Szczelne rolowane zamknięcie, Nylonowe, niełamliwe klamry, części odblaskowe widoczne nawet z 600 metrów, wygodny uchwyt do przenoszenia, Okucia (haki) stalowe, podwójnie cynkowane, gr. 2 mm, Sprawdzony system nośny. Wymiary:Szerokość podstawy - 23 cm, Szerokość - 30 cm, Wysokość po trzykrotnym zrolowaniu - 38 cm, Grubość - 12 cm, nieznaczna odległość pomiędzy dolnym, a górnym punktem montażowym bagażnika - 24 cm, Rozstaw haków - 17 cm. Plastel 620, Polymar 650 - tkanina poliestrowa powlekana PVC. Mniej wytrzymała od Cordury, lecz dzięki perfekcyjnie przygładzonej powierzchni jest łatwiejsza do utrzymania w czystości i kompletnie wodoodporna. Dodatkowe informacje:Zamknięcie rolowane:w pełni wodoszczelne i pyłoodporneregulacja obszerności poprzez uzupełniające rolowanie praktycznie niezniszczalne nigdy więcej problemów z zamkami błyskawicznymi! używane wyłącznie przez najkorzystniejszych producentów UWAGA: Dla wysokiej szczelności, zamknięcie należy zrolować minimum dwukrotnie. System nośny CROSSO:łączy w sobie prostotę i funkcjonalność. Założenie sakw trwa dosłownie jedną chwilę, po czym cały ładunek trzyma się pewnie na bagażniku. Brak plastikowych części oznacza niesłychaną odporność i bezusterkowość, potwierdzoną podczas wypraw w najdalsze rejony świata. UchwytSłuży do komfortowego zakładania, zdejmowania i przenoszenia sakwy. Haki nośneWykonane ze stali o grubości 3 mm (2mm w modelach "small"). Zabezpieczone przed korozją w procesie cynkowania. Trwale przymocowane do płyty usztywniającej mocnymi nitami stalowymi. Jeden hak może z powodzeniem przenieść siły wyraźnie większe, niżeli te realne do uzyskania w sytuacji sakwy. Co więcej, w przeciwieństwie do plastikowych haków, w razie wypadku stal nie pęka i daje się prostować. Regulowany pas dociskającyPozwala na przypasowanie optymalnej siły docisku sakw do bagażnika. Podwójna linka gumowa o średnicy 8 mm zagwarantuje unieruchomienie sakwy na bagażniku, nawet na bardzo wyboistych drogach. Nitowany pas prowadzącyGwarantuje przyleganie sakw do bagażnika. Przenosi siły poprzeczne na płytę nośną. Hak dociskającyUnieruchamia sakwę na bagażniku. Gwarantuje równomierne obciążenie obu haków nośnych. Montaż sakwyZaczep hak dociskający do dolnej części bagażnika, a następnie korzystając z uchwytu unieś sakwę w górę i zapnij haki nośne na górnej krawędzi bagażnika... Gotowe! UWAGA! Przed pierwszym założeniem sakw, reguluj długość pasa dociskającego do swego roweru. W przeciwnym wypadku ryzykujesz wypięcie się sakw podczas jazdy! Siła naciągu powinna tworzyć opór w trakcie zakładania sakwy (ma to szczególne znaczenie zwłaszcza przy ciężkich sakwach).