Polska - Sakwy, torby i plecaki rowerowe - Ogłoszenia lokalne - Sprzedam, kupię na a6.pl - CO1010.30.87 Sakwy rowerowe Crosso DRY SMALL 30l Żółte zestaw na tył / przód, S0485

CO1010.30.87 Sakwy rowerowe Crosso DRY SMALL 30l Żółte zestaw na tył / przód, S0485

PL 209.00 zł.

4 lat Nowy Sprzedam 2 odsłon ID #614762

Opis

QR CODE
Crosso to profesjonalnych w pełni wodoodpornych sakw rowerowych. Jest to polska marka ciesząca się zachwytm podróżników i zwolenników wypraw rowerowych na całym świecie. Sakwy rowerowe Crosso nadzwyczajnie sprawdzają się w trakcie długich wypraw rowerowych jak i niedługich przejażdżek w mieście. Wykorzystane materiały, zgrzewane szwy i rolowana kompozycja zamknięcia dają gwarancję bezpieczeństwa Twojego pakunku. Sakwy crosso znamionuje odporność, funkcjonalność, wodoszczeloność, a także niska wartość. Sakwy Dry – niska cena i waga.Dry są wytworzone do wykorzystania tam, gdzie woda jest dominującym żywiołem.Niestraszne im ulewy, ani przeprawy przez rwące potoki.Obustronnie powlekany materiał Securo 680 nie tylko nie przepuszcza wody, lecz jej w ogóle nie absorbuje!Panele sakwy są zgrzewane, dzięki temu nie ma problemu z przeciekaniem na szwach, bo ich po prostu nie ma.uzupełniające atuty linii Dry to atrakcyjna wartość, niska waga i niezwykle obszerna objętość.Suchy śpiwór to podstawa! Materiał: Polymar 650/Plastel 620/Selcor 480Pojemność: W skład zestawu wchodzą dwie sakwy, każda o obszerności 15 L (razem 30 L)Waga kompletu: 1200g (kpl.)Gwarancja: 24 miesiące budowa:Pojemna komora główna, Usztywnienie od strony koła niełamliwą płytą polipropylenową gr. 3 mm z pamięcią kształtu, Szwy precyzyjnie zgrzewane, w pełni wodoodporne, Szczelne rolowane zamknięcie, Nylonowe, niełamliwe klamry, elementy odblaskowe widoczne choćby z 600 metrów, komfortowy uchwyt do przenoszenia, Okucia (haki) stalowe, podwójnie cynkowane, gr. 2 mm, Sprawdzony system nośny. Rozmiary:Szerokość podstawy - 23 cm, Szerokość - 30 cm, Wysokość po trzykrotnym zrolowaniu - 38 cm, Grubość - 12 cm, nieznaczna odległość między dolnym, a górnym punktem montażowym bagażnika - 24 cm, Rozstaw haków - 17 cm. Plastel 620, Polymar 650 - dzianina poliestrowa powlekana PVC. Mniej wytrzymała od Cordury, lecz dzięki doskonale przygładzonej powierzchni jest łatwiejsza do utrzymania w czystości i w całości wodoodporna. Uzupełniające informacje:Zamknięcie rolowane:kompletnie wodoszczelne i pyłoodporneregulacja pojemności przez dopełniające rolowanie praktycznie niezniszczalne nigdy więcej problemów z zamkami bezzwłocznymi! stosowane tylko poprzez najlepszych producentów UWAGA: Dla wysokiej szczelności, zamknięcie należy zrolować minimum dwukrotnie. System nośny CROSSO:łączy w sobie prostotę i funkcjonalność. Założenie sakw trwa dosłownie jedną chwilę, po czym cały ładunek trzyma się pewnie na bagażniku. Brak plastikowych składników oznacza nieprzeciętną wytrzymałość i bezawaryjność, potwierdzoną w trakcie wypraw w najdalsze rejony świata. UchwytSłuży do komfortowego zakładania, zdejmowania i przenoszenia sakwy. Haki nośneWykonane ze stali o grubości 3 mm (2mm w modelach "small"). Zabezpieczone przed korozją w procesie cynkowania. Trwale przymocowane do płyty usztywniającej potężnymi nitami stalowymi. Jeden hak może z powodzeniem przenieść siły widocznie obszerniejsze, aniżeli te realne do uzyskania w sytuacji sakwy. Co więcej, w przeciwieństwie do plastikowych haków, w razie wypadku stal nie pęka i daje się prostować. Regulowany pas dociskającyPozwala na dostosowanie stosownej siły docisku sakw do bagażnika. Podwójna linka gumowa o średnicy 8 mm zapewnia unieruchomienie sakwy na bagażniku, nawet na bardzo wyboistych drogach. Nitowany pas prowadzącyGwarantuje przyleganie sakw do bagażnika. Przenosi siły poprzeczne na płytę nośną. Hak dociskającyUnieruchamia sakwę na bagażniku. Gwarantuje równomierne obciążenie obu haków nośnych. Montaż sakwyZaczep hak dociskający do dolnej części bagażnika, a następnie korzystając z uchwytu unieś sakwę w górę i zapnij haki nośne na górnej krawędzi bagażnika... Gotowe! UWAGA! Przed pierwszym założeniem sakw, reguluj długość pasa dociskającego do swego roweru. W przeciwnym wypadku ryzykujesz wypięcie się sakw w trakcie jazdy! Siła naciągu powinna wytwarzać opór podczas zakładania sakwy (ma to szczególne znaczenie zwłaszcza przy ciężkich sakwach).
MiastoRowerow.pl
0 votes

Komentarze 0

Żadne komentarze nie zostały jeszcze dodane