
Klocki spiekane do hamulców tarczowych Formula Mega, RO Racing, T1 Racing, R1 Racing, The ONE, R1, FR, RX, RO, T1, C1, CR3, RR1
Klocki do hamulców tarczowych. Wytwarzane ze spiekanych kompozytów ceramiczno-metalowych.
cechujące się szczególnie wysokim współczynnikiem tarcia, nawet przy temperaturach przekraczających 650°C.
znakomite właściwości hamowania w każdych warunkach pogodowych.
Wyróżniają się widocznie dłuższą żywotnością w porównaniu do charakterystycznych klocków półmetalowych.
dostosowane do hamulców: Formula Mega, RO Racing, T1 Racing, R1 Racing, The ONE, R1, FR, RX, RO, T1, C1, CR3, RR1
W skład zestawu wchodzą dwie okładziny oraz sprężynka.
Producent: Accent
Przeznaczenie: Formula Mega, RO Racing, T1 Racing, R1 Racing, The ONE, R1, FR, RX, RO, T1, C1, CR3, RR1
rodzaj okładziny: spiekany kompozyt ceramiczno-metalowych (okładziny półmetalowe spiekane)
Średnia waga zestawu: 24 g
OKŁADZINY:
Klocki z okładziną metaliczną spiekaną są jednymi z najdroższych i najwytrwalszych pod kątem materiału.
Ich głównymi zaletami są odporność, nad wyraz dobre odprowadzanie i oporność na ciepło.
dzięki czemu nadają się do, wielokilometrowych zjazdów, na ciężkie warunki atmosferyczne i dla ciężkich rowerzystów.
również kilka wad. Po pierwsze obszerniejsza cena od klocków z okładzinami ekologicznymi, po drugie same podczas hamowania emitują bardzo wysokie temperatury.
Ciepło to natomiast oddawane jest zwykle na zacisk hamulca i dalej do przewodu hamulcowego.
Ze względu na tę emisję ciepła nie mogą być użytkowane w mechanicznych hamulcach tarczowych.
Wymagająznakomitego odpowietrzenia przewodów hamulcowych, bo choćby najmniejszy pęcherz powietrza przy wysokich temperaturach wyraźnie się powiększy i może spowodować zmniejszenie siły hamowania.
ponadto, klocki metaliczne wywołują szybsze zużywanie tarcz, często wydają nieprzyjemne odgłosy w trakcie hamowania i najlepszą siłę hamowania osiągają kiedy tarcza i klocki są już trochę rozgrzane.