
komplet hamulca tarczowego przód Shimano M6120 1000mm, 4-tłoczkowy
Kompletny komplet hamulca na przód z grupy Shimano Deore.
zaopatrzony w zacisk z 4 ceramicznymi tłoczkami, który zagwarantuje gigantyczna siłę hamowania w najcięższych warunkach.
dedykowany dla kolarzy MTB XC, z powodzeniem wyszuka wykorzystanie ponadto w rowerach Trail
W skład zestawu wchodzi 4-tłoczkowy zacisk BR-M6120 i dźwignia BL-M6100.
poręczny kształt dźwigni z prowadzeniem przewodu olejowego wzdłuż pancerza przerzutki lepsze rozmieszczenie części na kierownicy.
Dźwignia lewa 2-palcowa, wytwarzana z trwałych tworzyw, z możliwością regulacji położenia z zastosowaniem narzędzi ( Reach Adjust ).
Mechanizm Servo Wave wspomagający siłę hamowania.
Szybsza reakcja hamulca dzięki mniejszemu skokowi jałowemu to płynne hamowanie, które pozwala rozszerzyć koncentracje i radość z jazdy.
Łatwe odpowietrzanie za pomocą lejka.
System konstrukcji manetek I-spec EV to większa rozciągliwość i zoptymalizowany układ kokpitu.
Manetkę można regulować w zakresie 10 stopni.
Otwarta obejma na zawiasie, pozwala na montaż bez ściągania chwytów.
Zacisk w standardzie Post (Manitou). Mocowanie wg standardu międzynarodowego (IS) osiągalne z adapterem.
Tłoczki w zacisku pracują przeciwlegle minimalizując wibracje i rozszerzając siłę oraz kontrolę hamowania.
zastosowano okładziny metaliczne D02S.
W komplecie użyty kabel SM-BH90 1000 mm J-Kit do samodzielnego połączenia (hamulec wstępnie zalany)
Zacisk o zwiększonej sztywności dopasowany do pracy z okładzinami wytworzonymi w technologii Shimano ICE Technologies.
W opakowaniu znajduje się jeszcze:
- dystanser do klocków
- 2 śruby do zacisku wraz z zabezpieczeniem
- wkład i oliwka do przewodu
- osłona przewodu hamulcowego na dźwignie
Producent: Shimano
Grupa: DEORE
Model: BR-M6120, BL-M6100
Sterowanie: hydrauliczne - olej mineralny
Mocowanie: Post Mount (Manitou) / IS tylko dzięki adapterowi
użycie: przód
Okładziny: srebrne D02S
Tłoczki: 4 ceramiczne
Kolor: czarno-grafitowy
Waga: ~ 314 g
Servo Wave Action:
technika umożliwiająca zwiększenie kontroli i siły hamowania.
Dźwignia z mechanizmem Servo Wave wytwarza o 20% obszerniejszą moc tradycyjna dźwignia,
a na dodatek zniża czas reakcji od wciśnięcia dźwigni do kontaktu okładzin z tarczą hamulcową.
kreuje uporządkowany i poręczny kokpit ulepszający koncentrację, a także dający większą rozciągliwość szerszej grupie rowerzystów.
obszerniejszy zakres regulacji dźwigni I-SPEC EV zezwala na optymalne dobranie położenia do przeróżnych stylów jazdy (ENDURO/XC itp.),
preferencji i budowy ciała (dopasowania do rąk i ramion).
Dźwignia hamulca I-SPEC EV została wzmocniona poprzez przesunięcie obejmy do we wnętrzu – w ten sposób powstał dodatkowy punkt styku pomiędzy kierownicą a dźwignią.
To dodatkowe usztywnienie stanowczo poprawia kontrolę nad rowerem i precyzję hamowania bez zajmowania przestrzeni pomiędzy obejmą,
a punktem mocowania na inne akcesoria montowane na kierownicy.
Rech Adjust