
pakiet hamulca tarczowego tył Shimano M6100 1700mm
Kompletny pakiet hamulca na tył z grupy Shimano Deore.
wyekwipowany w zacisk z 2 tłoczkami, który zapewnia dużą siłę hamowania w najcięższych warunkach.
przeznaczony dla kolarzy MTB XC, z powodzeniem odszuka wykorzystanie ponadto w rowerach Trail
W skład zestawu wchodzi 2-tłoczkowy zacisk BR-M6100, a także dźwignia BL-M6100.
poręczny kształt dźwigni z prowadzeniem przewodu olejowego wzdłuż pancerza przerzutki lepsze rozmieszczenie składników na kierownicy.
Dźwignia prawa 2-palcowa, tworzona z trwałych tworzyw, z możliwością regulacji położenia z zastosowaniem narzędzi ( Reach Adjust ).
Mechanizm Servo Wave wspomagający siłę hamowania.
Szybsza reakcja hamulca dzięki mniejszemu skokowi jałowemu to płynne hamowanie, które pozwala rozszerzyć koncentracje i radość z jazdy.
Łatwe odpowietrzanie za pomocą lejka.
System konstrukcji manetek I-spec EV to pokaźniejsza elastyczność i zoptymalizowany układ kokpitu.
Manetkę można regulować w zakresie 10 poziomów.
Otwarta obejma na zawiasie, zezwala na montaż bez ściągania chwytów.
Zacisk w standardzie Post (Manitou). Mocowanie wg standardu międzynarodowego (IS) możliwe z adapterem.
Tłoczki w zacisku pracują przeciwlegle minimalizując wibracje i powiększając siłę oraz kontrolę hamowania.
zastosowano okładziny żywiczne G03S.
W komplecie użyty przewód SM-BH90 1700 mm J-Kit do samodzielnego połączenia (hamulec wstępnie zalany)
Zacisk o powiększonej sztywności dostosowany do pracy z okładzinami wykonanymi w technice Shimano ICE Technologies.
W opakowaniu znajduje się również:
- dystanser do klocków
- 2 śruby do zacisku wraz z zabezpieczeniem
- wkład i oliwka do przewodu
- osłona przewodu hamulcowego na dźwignie
Producent: Shimano
Grupa: DEORE
Model: BR-M6100, BL-M6100
Sterowanie: hydrauliczne - olej mineralny
Mocowanie: Post Mount (Manitou) / IS tylko dzięki adapterowi
użycie: tył
Okładziny: żywiczne G03S
Tłoczki: 2
Kolor: czarno-grafitowy
Waga: ~ 311 g
Servo Wave Action:
technologia umożliwiająca zwiększenie kontroli i siły hamowania.
Dźwignia z mechanizmem Servo Wave buduje o 20% obszerniejszą moc tradycyjna dźwignia,
a ponadto ogranicza czas reakcji od wciśnięcia dźwigni do kontaktu okładzin z tarczą hamulcową.
stwarza uporządkowany i praktyczny kokpit ulepszający koncentrację oraz dający obszerniejszą sprężystość szerszej grupie rowerzystów.
obszerniejszy zakres regulacji dźwigni I-SPEC EV zezwala na trafne przypasowanie położenia do różnych stylów jazdy (ENDURO/XC itp.),
preferencji i budowy ciała (dopasowania do dłoni i ramion).
Dźwignia hamulca I-SPEC EV została wzmocniona poprzez przesunięcie obejmy do w środku – w ten sposób powstał dodatkowy punkt styku pomiędzy kierownicą a dźwignią.
To dopełniające usztywnienie stanowczo poprawia kontrolę nad rowerem i precyzję hamowania bez zajmowania przestrzeni między obejmą,
a punktem mocowania na inne akcesoria montowane na kierownicy.
Rech Adjust