Polska - Programy handlowo-księgowe - Ogłoszenia lokalne - Sprzedam, kupię na a6.pl - Insert rewn1 1 stan. box

Insert rewn1 1 stan. box

PL 850.00 zł.

3 lat Nowy Sprzedam 11 odsłon ID #4013792

Opis

QR CODE
Rewizor nexo to innowacyjny system wspomagający prowadzenie pełnej księgowości. Zaimplementowane technologie i rozwiązania interfejsowe sprawiają, iż obsługa księgowa firmy staje się komfortowojsza i szybsza. Rewizor nexo wspiera księgowych na każdym etapie pracy: od zarządzania planami kont, dekretacji i księgowania, poprzez ewidencje VAT, pojazdów, umów i płac, obsługę środków trwałych, po wystawianie deklaracji skarbowych, operacje kasowe i operacje na rachunkach bankowych, a także ewidencjonowanie i rozliczanie rozrachunków. Mimo bogatej funkcjonalności eksponuje się prostą, intuicyjną obsługą. Rewizor nexo jest częścią InsERT nexo – zintegrowanego pakietu, w którego skład wchodzą też: Subiekt nexo – system obsługi sprzedaży i gospodarki magazynowej, Rachmistrz nexo – program do prowadzenia uproszczonej księgowości, Gratyfikant nexo – system kadrowo-płacowy i Gestor nexo – system zarządzania relacjami z klientami. Najważniejsze możliwości Rewizora nexo:
  • płynna zmiana z księgowości uproszczonej na księgi rachunkowe;
  • obsługa etapowej pracy na okresie obrachunkowym: otwarcie i zamknięcie ksiąg; kwalifikowanie zapisów do „13. Miesiąca;
  • rozciągliwe zarządzanie planami kont: możliwość generowania wzorcowego planu kont, przeniesienia z innego okresu obrachunkowego, automatyczne tworzenie kont kartotekowych, obsługa kont pozabilansowych;
  • rozbudowana dekretacja (podział dokumentów na dekrety i polecenia księgowania), różnorodne stany dokumentu (w przygotowaniu, zatwierdzony i zaksięgowany), innowacyjna kontrola kręgu kosztów;
  • ewidencja i rozliczanie ewidencji VAT: zakupów, sprzedaży (w tym sprzedaż marża), rozliczenia metodą kasową, korekty VAT nieterminowych płatności z możliwością tworzenia zapisów na podstawie JPK_V7 i wcześniejszych plików JPK_VAT;
  • ewidencja środków trwałych, a także wartości niematerialnych i prawnych (naliczanie i dekretacja amortyzacji z uwzględnieniem kosztów przypadających na miejsca stosowania, wydruk tabeli i planów amortyzacji), a także ewidencja wyposażenia i remanentów;
  • rozbudowana sprawozdawczość finansowa - dostosowanie sprawozdań do własnych potrzeb;
  • podstawowa ewidencja wynagrodzeń: ewidencja osobowa, umów cywilnoprawnych i umów o pracę;
  • zaawansowany system rozliczeń właścicielskich: od składek ZUS wspólnika do odliczeń i obniżek podatku związanych z różnorodnymi ulgami, w tym darowizny przekazanej na rzecz walki z COVID-19;
  • ewidencja i rozliczanie pojazdów prywatnych stosowanych do działalności gospodarczej, a także pojazdów firmowych z możliwością częściowego bądź pełnego odliczenia VAT;
  • obsługa dowodów wewnętrznych - dokumentów własnych podmiotu dotyczących operacji zachodzących we wnętrzu firmy;
  • obsługa operacji kasowych gotówkowych i bezgotówkowych (płatność kartą płatniczą, bony), raporty kasowe;
  • obsługa operacji związanych z rachunkami bankowymi, polecenia przelewu standardowe, ZUS, podatkowe z użyciem bankowości elektronicznej (offline i online);
  • ewidencja i rozliczanie rozrachunków, integracja z zapisami na konta;
  • rozliczanie podatku VAT plikiem rozliczeniowym JPK_V7;
  • wystawianie i wydruk deklaracji skarbowych rozliczających podatek dochodowy wspólników i pracowników, podatek CIT (dla osób prawnych) oraz podatek VAT;
  • wystawianie deklaracji ZUS (RCA, RZA, DRA) z możliwością eksportu do programu Płatnik;
  • samoczynna dekretacja dokumentów księgowych i rejestrów VAT przy pomocy definiowalnych schematów;
  • integracja z systemami sprzedaży Subiekt nexo i Subiekt 123;
  • możliwość pracy jednostanowiskowej bądź sieciowej;
  • obsługa pliku JPK_V7 wraz z deklaracją i ich przesyłka do Ministerstwa Finansów;
  • generowanie ksiąg i dowodów księgowych do plików JPK i dostarczanie ich na zapotrzebowania kontroli skarbowej przy pomocy środków komunikacji elektronicznej lub na informatycznych nośnikach informacji;
  • wsparcie dla procedury centralnego rozliczania VAT, gdzie ewidencja prowadzona jest w jednostce podrzędnej, a rozliczenia dokonane są w jednostce centralnej (np. Jednostki samorządu terytorialnego, którym podlegają szkoły, zakłady użyteczności publicznej itp.);
  • badanie statusu kontrahentów na podstawie danych GUS, portali Ministerstwa Finansów dotyczących NIP i VAT, Białej listy podatników, bazy aktywnych podatników VIES, a także rejestru kaucji gwarancyjnych;
  • komunikacja z klientami i pracownikami za pomocą zaimplementowanego klienta poczty i SMS;
  • biblioteka załączników umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. Umów w formacie PDF) - limit 1000 załączników.
Obsługa RODO:
  • cele i zgody na przetwarzanie informacji;
  • obowiązki informacyjne;
  • ochrona informacji;
  • prawo do zapomnienia (anonimizacja).
esoft.pl
0 votes

Komentarze 0

Żadne komentarze nie zostały jeszcze dodane