
(zwiększenie +1 stanowisko dla programu Subiekt nexo)
Subiekt nexo to program kompleksowo wspomagający obsługę sprzedaży w małych i przeciętnych firmach – sklepach, hurtowniach, warsztatach, zakładach usługowych itp. Przychylny, instynktowny interfejs usprawnia i przyspiesza pracę, a bogata funkcjonalność zaspokoi zapotrzebowania nowoczesnych przedsiębiorców, bez względu na branżę.
Subiekt nexo gwarantuje obsługę wszelkich wariantów dokumentów handlowych (szczególną zaletą jest zaawansowany system zamówień) i sprawne zarządzanie gospodarką magazynową. Ma rozbudowaną część finansową, dzięki której możliwe jest m.in. Realizowanie operacji kasowych, bankowych czy tworzenie raportów kasowych. Moduły rozliczeniowe pozwalają na ewidencjonowanie rozrachunków, działań windykacyjnych i tabeli kursów walut. Kartotekowa część systemu pozwala prowadzić innowacyjną ewidencję asortymentu, klientów, urządzeń zewnętrznych, instytucji, wspólników i pracowników.
Subiekt to od lat przede wszystkim wybierana przez polskich przedsiębiorców producent systemu sprzedaży. Subiekt nexo jest kolejną wersją tego lubianego programu. Został zaprojektowany ze szczególną dbałością o wygodę użytkownika, dzięki czemu prowadzenie biznesu staje się prostsze.
Subiekt nexo jest częścią InsERT nexo – zintegrowanego kompletu, w którego skład wchodzą jeszcze systemy księgowe: Rachmistrz nexo (księga przychodów i rozchodów oraz ewidencja podatku zryczałtowanego) i Rewizor nexo (pełna księgowość).
Najważniejsze możliwości Subiekta nexo:
• pełna obsługa wszelkich rodzajów dokumentów handlowych i magazynowych;
• pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze albo zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ; korekty dokumentów magazynowych; samoczynne generowanie dokumentu WZ do faktury; faktura pro forma; faktura sprzedaży z wielu magazynów;
• rozbudowany system zamówień – każda pozycja dokumentu może mieć indywidualny termin realizacji, jeszcze wcześniejszy niż termin realizacji całego dokumentu;
• kartoteka asortymentu – towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych; działy sprzedaży w kartotece;
• kartoteka konsumentów obejmująca jeszcze rodzaju CRM;
• prowadzenie rozciągliwej polityki cenowej – możliwość przypisywania zdefiniowanych cenników do poszczególnych klientów; wartość, domyślny i maksymalny rabat pozycji cennika mogą być określane w zależności od jednostki miary i wysokości progu sprzedaży;
• obsługa przedpłat, płatności kartą, płatności za pobraniem, sprzedaży kredytowanej, cesji na innego płatnika, zaliczek pracowników na zakup;
• kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony), operacje kasowe z odłożonym efektem (niewykonane);
• rozbudowana obsługa rachunków bankowych (przelewy charakterystyczne, do ZUS, podatkowe, operacje na rachunku, opłaty prowizyjne, wyciągi); obsługa bankowości elektronicznej za pomocą podmiany plików, a także online (wybrane banki);
• prowadzenie rozrachunków (należności i zobowiązań), rozliczenia wielowalutowe, wezwania do zapłaty, noty odsetkowe;
• rozbudowana obsługa maszyn zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych);
• samoczynna synchronizacja zmian asortymentu w kartotece i urządzeniach zewnętrznych;
• pełna integracja z systemami finansowo-księgowymi: Rachmistrz nexo i Rewizor nexo.