
to postępowy system wspomagający prowadzenie pełnej księgowości. Użyte technologie i rozwiązania interfejsowe sprawiają, że obsługa księgowa firmy staje się komfortowojsza i szybsza.
Rewizor nexo wspiera księgowych na każdym etapie pracy: od zarządzania planami kont, dekretacji i księgowania, poprzez ewidencje VAT, pojazdów, umów i płac, obsługę środków trwałych, po wystawianie deklaracji skarbowych, operacje kasowe i operacje na rachunkach bankowych, a także ewidencjonowanie i rozliczanie rozrachunków. Mimo bogatej funkcjonalności akcentuje się prostą, instynktowną obsługą.
Rewizor nexo jest częścią InsERT nexo – zintegrowanego zestawu, w którego skład wchodzą również: Subiekt nexo – system obsługi sprzedaży i gospodarki magazynowej oraz Rachmistrz nexo – program do prowadzenia uproszczonej księgowości.
Najważniejsze możliwości Rewizora nexo:
· płynna zmiana z księgowości uproszczonej na księgi rachunkowe;
· obsługa etapowej pracy na okresie obrachunkowym: otwarcie i zamknięcie ksiąg; kwalifikowanie zapisów do „13. Miesiąca”;
· rozciągliwe zarządzanie planami kont: możliwość generowania wzorcowego planu kont, przeniesienia z innego okresu obrachunkowego, samoczynne tworzenie kont kartotekowych, obsługa kont pozabilansowych;
· rozbudowana dekretacja: podział dokumentów na dekrety i polecenia księgowania, różnorodne stany dokumentu: podczas przygotowania, zatwierdzanie i księgowanie dokumentów;
· ewidencja i rozliczanie ewidencji VAT: zakupów, sprzedaży (w tym sprzedaż marża), rozliczenia metodą kasową, korekty VAT nieterminowych płatności;
· ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych (naliczanie i dekretacja amortyzacji z uwzględnieniem kosztów przypadających na miejsca użytkowania, wydruk tabeli i planów amortyzacji) oraz ewidencja wyposażenia i remanentów;
· podstawowa ewidencja wynagrodzeń: ewidencja osobowa, umów cywilnoprawnych oraz umów o pracę;
· innowacyjny system rozliczeń właścicielskich: od składek ZUS wspólnika do odliczeń i obniżek podatku związanych z różnorodnymi ulgami;
· ewidencja i rozliczanie pojazdów prywatnych używanych do działalności gospodarczej;
· obsługa operacji kasowych gotówkowych i bezgotówkowych (płatność kartą płatniczą, bony), raporty kasowe;
· obsługa operacji związanych z rachunkami bankowymi, polecenia przelewu typowe, ZUS, podatkowe z użyciem bankowości elektronicznej (offline i online);
· ewidencja i rozliczanie rozrachunków, integracja z zapisami na konta i z zapisami VAT;
· wystawianie i wydruk deklaracji skarbowych rozliczających podatek dochodowy wspólników i pracowników, podatek CIT (dla osób prawnych) oraz podatek VAT;
· wystawianie deklaracji ZUS (RCA, RZA, DRA) z możliwością eksportu do programu Płatnik;
· samoczynna dekretacja dokumentów księgowych oraz rejestrów VAT za pomocą definiowalnych schematów;
· integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo;
· możliwość pracy jednostanowiskowej bądź sieciowej.
wymogi systemowe:
- komputer z procesorem Core2Duo;
- 4 GB pamięci operacyjnej RAM;
- system operacyjny Windows XP SP3 lub wyższy (zalecany Windows 7 lub wyższy);
- system obsługi baz informacji Microsoft SQL Server 2008 R2 SP2 lub wersja wyższa (gratisowa edycja Express with Advanced Services lub dowolna wersja pełna)