Polska - Mycie włosów - Ogłoszenia lokalne - Sprzedam, kupię na a6.pl - Nivea Volume Sensation szampon do zwiększenia objętości (Volume Care) 400 ml (4005808351428)

Nivea Volume Sensation szampon do zwiększenia objętości (Volume Care) 400 ml (4005808351428)

PL 14.99 zł.

3 lat Nowy Sprzedam 11 odsłon ID #4494348

Opis

QR CODE

początku było białe mydło, które w 1905 roku otrzymało dziś znaną na całym świecie nazwę: Nivea. Typowy śnieżnobiały krem o tej nazwie pojawił się sześć lat później, ponadto dzięki utalentowanemu aptekarzowi Oscarowi Troplowitz, który zainspirował się łacińskim określeniem na śnieg nivis przy wyborze nazwy.


Swe standardowe opakowanie w kolorze blue krem otrzymał jednak dopiero w 1924 roku. O tym jak ważnym i postępowym wynalazkiem był ów krem świadczy fakt, iż jego receptura pozostała do dziś niemal niezmieniona.


Dziś Nivea jest chronioną marką przedsiębiorstwa Beiersdorf AG. Asortyment Nivea, obejmujący początkowo krem do twarzy i dłoni, został sukcesywnie zwiększony o dodatkowe produkty do pielęgnacji twarzy, włosów, ciała, a także o kosmetyki do makijażu.


Natomiast miejsce tradycyjnego kremu zajęły innowacyjne produkty jak „Nivea Cellular Anti-Age" linia. Nowym rozdziałem w historii firmy było w 1968 roku utworzenie specjalnego laboratorium odpowiedzialnego na wykreowanie zapachów firmowych.


Jako standardowy dominujący zapach towarów Nivea została wybrana bergamota, z czasem zastąpiona jej odpowiednikiem plastikowym. Ta typowa subtelna, świeża woń poza tym możliwie neutralnych białych lub bezbarwnych kosmetyków była poprzez dziesięciolecia i jest do dzisiaj jednym z głównych powodów, dla którego one są tak szczerze lubiane i chętnie kupowane.


Wśród nielicznych wyjątków od reguły są m.in. Mleczka nowej generacji do pielęgnacji ciała o aromatach miodowym i czekoladowym z linii „Body Milk". Punktualnie z okazji 100-go jubileuszu producenta i wykreowania pierwszego kremu na rynku pojawiła się w limitowanej edycji woda toaletowa.


Po odniesieniu ogromnego sukcesu pozostała ona zastąpiona drugą edycją o nazwie „Nivea Original EDT", z dominującymi kwiatowymi aromatami i słodkawej nucie. W swym zamyśle miała to być kreacja zapachowa neutralna, asygnowana dla obu płci.


Zupełnie zgodnie z filozofią pozostałych towarów Nivea flakon perfum otrzymał niezwykle prostą formę, na którym jedynie dumnie widnieje etykietka z firmowym logo jako jedyna dekoracja. Na dodatek kolorystyka flakonu jest ściśle podporządkowana typowemu dla firmy wizerunkowi o jedynie dwóch kolorch granatowej i białej.

ELNINO PARFUM
0 votes

Komentarze 0

Żadne komentarze nie zostały jeszcze dodane