Książka Kazimierza Mikulskiego wyjątkowo prawidłowo wpisuje się w kierunek modernizacji dydaktyki szkolnej. Jest ona pierwszą w Polsce publikacją tak szeroko omawiającą znaczenie wiedzy z zakresu proksemiki dla nauki programowania. Autor zadał sobie sporo trudu, by ukazać zarówno tło dyskursu o roli i miejscu programowania w szkole, jak i możliwości wykorzystania wiedzy z dziedziny proksemiki w użytecznym działaniu edukacyjnym. Prezentacja obszaru nauczania programowanego została ujęta w sposób plastikowy, co należy uznać za cenne, ponieważ stanowi kontekst dla głównego problemu, jakim jest wykorzystanie proksemiki w procesie kształcenia. Fragment recenzji wydawniczej prof. Zw. Dr. Hab. Bronisława Siemienieckiego
- Autorzy: Mikulski Kazimierz
- Ciężar: 0,255
- Format: 16.0x23.0cm
- ISBN: 9788380199934
- Języki: polski
- Kod wydawcy: 20325
- objętość: 160
- Oprawa: Miękka
- PKWiU: 58.11.12
- Rok wydania: 2019
- wariant publikacji: KS
- Wydawca: Adam Marszałek
- Wysokość: 11