
W ostatnich latach polskie przedsiębiorstwa coraz odważniej patrzą na rynki zagraniczne. Próbują zbudować tam swoją pozycję rynkową i poszukują inspiracji do działań na rynku krajowym.Wiedza na temat zachowań konsumentów na rynkach zagranicznych, a także zasad działania marketingu międzynarodowym staje się więc niezbędna dla każdego przedsiębiorstwa. Książka jest interesującym opracowaniem, mogącym pełnić funkcję przewodnika dla przedsiębiorców. Adresowana jest z zasady do specjalistów zajmujących się marketingiem międzynarodowym, menedżerów i przedsiębiorców badających możliwości rozwoju swych firm za granicą,studentów i pracowników naukowych. Jej głównym walorem jest aktualizacja informacji statystycznych oraz niezwykle bogaty komplet aktualnych przykładów strategii międzynarodowych przedsiębiorstw.
przystępność i poruszane zagadnienia czynią tę książkę ciekawą także dla Czytelników niezwiązanych profesjonalnie z marketingiem międzynarodowym.