Podręcznik do nauki zawodów sprzedawca i technik handlowiec realizujący treści z zakresu 1 części kwalifikacji A.22 (Organizowanie działań reklamowych i marketingowych). Demonstruje wiedzę i uczy umiejętności związanych z badaniem i analizą rynku, przestrzeganiem przepisów prawa dotyczących działalności marketingowej, podejmowaniem decyzji handlowych na podstawie analiz statystycznych i opracowywaniem planu marketingowego. Wiedza teoretyczna wsparta jest licznymi przykładami i ćwiczeniami wskazującymi sposoby użytecznego jej wykorzystania.
Podtytuł: Podręcznik do nauki zawodu Technik handlowiec. Kwalifikacja A.22.1
ISBN: 9788302136085
Kod paskowy: 9788302136085
Autorzy: Szulce Halina, Florek Magdalena, Janiszewska Karolina, Żyminkowski Tomasz
Wydanie: 1
Rok wydania: 2013
Kod wydawcy: 20321
Miejscowość: Warszawa
liczba stron: 264
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 17.0x24.0cm
Głębokość (mm): 10
Waga: 0.395
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka