
Specyfikacje: GM Dexron IIIG / IIIH / IID / IIE; Allison C4; Ford Mercon Mercon V; Chrysler ATF3 ATF4; MB 236.9, 236.10, MB 236.11, MB 236.12; Hyundai / Kia ATF SPIII PSF 3; Voith G 607; ZF TE ML 03D/04D/14A; JASO 1A
W ofercie oleje Silnikowe (plastikowe, Półsyntetyczne orz Mineralne) OLEJE PRZEKŁADNIOWE, SMARY. Olej silnikowy uważany jest za jeden z najważniejszych motocyklowych płynów eksploatacyjnych. Jego zadaniem jest ochrona silnika przed prędkim zużyciem, a także usuwanie zanieczyszczeń powstających podczas eksploatacji. Do najważniejszych funkcji oleju silnikowego należy:
zmniejszanie tarcia,
utrzymanie czystości smarowanych powierzchni,
chłodzenie silnika,
ograniczenie zużycia części ruchomych silnika,
zabezpieczenie przed korozją.
Jak widać olej silnikowy wyjątkowo dba o dobre funkcjonowanie Motocykla. Wyraźne znaczenie ma dobór stosownego artykułu - o określonych parametrach, odpowiadających wymaganiom konkretnego silnika.
O marce OLEJE MOTULPo sukcesie pierwszego półsyntetycznego smaru do samochodów, Motul Century 2100 w 1966 r., Motul postawił tezę o swej pasji do wynalazczości pięć lat później przy pomocy oryginalnego 100% plastikowego smaru z estrów pochodzenia roślinnego i bazującego na technologiach lotniczych. 300V staje się legendą, podobnie jak 300 zwycięstw wyścigowych czasu symbolizowanego nazwą artykułu.
Konkurencja i różnorodne silne partnerstwa pomogły w stworzeniu kolosalnej listy nagród i uczyniły z producenta globalne odniesienie do sportów motorowych, jakie jest teraz. Pasja i emocje na torze wyścigowym posłużyły także jako wspaniałe pole do testowania najmocniej rygorystycznych wymagań.
Wykorzystując technikę, Motul opracował specjalnie dla samochodów wyścigowych 300V Motorsport, która pozwala zoptymalizować osiągi każdego silnika pod względem oczekiwanego wyniku, w zależności od rodzaju wyścigu, odległości, rozcieńczenia paliwa silnika, temperatury pracy albo innych określonych parametrów. Motul opracował na dodatek specjalną linię 300V Factory, która zagwarantuje dodatkową moc, solidność i wyższy moment obrotowy w wyścigach motocyklowych.