
Piasta przednia HB-M6000
Piasta Shimano HB-M6000 jest szczególnie popularną i wszechstronną konstrukcją.
Wybierana jest nie tylko do wielu przeróżnych typów rowerów ale także i stylów jazdy od cross country do trailu.
asygnowana jest do współpracy z hamulcami tarczowymi w standardzie mocowania tarczy CenterLock.
Piasta dodatkowo współpracuje z rowerami mającymi hamulce typu V-Brake.
Dla zmniejszenia wagi i poprawienia trwałości korpus piasty został produkowany z anodowanego aluminium.
ma ona również wysokiej klasy łożyska kulkowo – stożkowe zabezpieczone uszczelnieniami labiryntowo - kontaktowymi,
a dzięki zastosowaniu tulei z wewnętrznym smarowaniem łożyska pracują szczególnie lekko i płynnie w każdych warunkach.
Piasta zaopatrzona jest w lekki i solidny zacisk, który zezwala na prędki montaż / demontaż koła bez zastosowania narzędzi.
Najważniejsze właściwości produktu:
Producent: Shimano
Grupa osprzętu: Deore
Model: HB-M6000
Łożyska: wysokiej klasy kulkowo - stożkowe
Uszczelnienia: labiryntowo - kontaktowe
Smarowanie: wewnętrzna tuleja smarująca
Korpus: aluminium anodowane
Zacisk: dźwignia aluminiowa oś stalowa
Szerokość montażowa: 100 mm
kanon mocowania tarczy: CenterLock
liczba otworów na szprychy: 36
Średnica osi: 9 mm
Kolor: czarny
Waga: 180 g + zacisk 60 g
zaimplementowane technologie Shimano:
ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE
(Cup & Con bearing)
Łożyska kulkowo - stożkowe charakteryzują się więszą wytrzymałością niżeli zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki produktywniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego efektem są wspaniale płynne obroty i dłuższa żywotność.
TULEJA Z WEWNĘTRZNYM SMAROWANIEM
(Internal Grease Sleeve)
Piasty zawierają wewnętrzne pierścienie o-ring i tuleje smarowe pomagające utrzymać poziom smaru oraz przedłużyć żywotność.
LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE
(Labyrinth & Contact Sealing)
Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się we wnętrzu piasty chronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, zmniejszając potrzebę konserwacji, jak rownież gwarantując dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania przez dłuższy czas, choćby w niekorzystnych warunkach atmosferycznych.
SYSTEM MOCOWANIA TARCZY CENTER LOCK
(Center Lock)
System mocowania tarczy CENTER LOCK upraszcza montaż tarczy przy użyciu wypustkowego mocowania, a także pierścienia blokującego. System mocowania z pierścieniem blokującym redukuje czas pracy przy rowerze przez skrócenie czasu poświęconego na montaż i demontaż. Dodatkowo, bezpieczne mocowanie przez wypusty zwiększa precyzję i sztywność jednocześnie udoskonalając sprawność hamowania.