Polska - Piasty rowerowe - Ogłoszenia lokalne - Sprzedam, kupię na a6.pl - Piasta deore hb-m6000 czarny / ilość otworów: 36 / mocowanie tarczy: centerlock / montaż: przód mark

Piasta deore hb-m6000 czarny / ilość otworów: 36 / mocowanie tarczy: centerlock / montaż: przód mark

PL 73.90 zł.

3 lat Nowy Sprzedam 29 odsłon ID #4343394

Opis

QR CODE

Piasta przednia HB-M6000

Piasta Shimano HB-M6000 jest szczególnie popularną i wszechstronną konstrukcją.

Wybierana jest nie tylko do wielu przeróżnych typów rowerów ale także i stylów jazdy od cross country do trailu.

asygnowana jest do współpracy z hamulcami tarczowymi w standardzie mocowania tarczy CenterLock.

Piasta dodatkowo współpracuje z rowerami mającymi hamulce typu V-Brake.

Dla zmniejszenia wagi i poprawienia trwałości korpus piasty został produkowany z anodowanego aluminium.

ma ona również wysokiej klasy łożyska kulkowo – stożkowe zabezpieczone uszczelnieniami labiryntowo - kontaktowymi,

a dzięki zastosowaniu tulei z wewnętrznym smarowaniem łożyska pracują szczególnie lekko i płynnie w każdych warunkach.

Piasta zaopatrzona jest w lekki i solidny zacisk, który zezwala na prędki montaż / demontaż koła bez zastosowania narzędzi.

Najważniejsze właściwości produktu:

Producent: Shimano

Grupa osprzętu: Deore

Model: HB-M6000

Łożyska: wysokiej klasy kulkowo - stożkowe

Uszczelnienia: labiryntowo - kontaktowe

Smarowanie: wewnętrzna tuleja smarująca

Korpus: aluminium anodowane

Zacisk: dźwignia aluminiowa oś stalowa

Szerokość montażowa: 100 mm

kanon mocowania tarczy: CenterLock
liczba otworów na szprychy: 36
Średnica osi: 9 mm
Kolor: czarny
Waga: 180 g + zacisk 60 g

zaimplementowane technologie Shimano:

ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE

(Cup & Con bearing)

Łożyska kulkowo - stożkowe charakteryzują się więszą wytrzymałością niżeli zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki produktywniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego efektem są wspaniale płynne obroty i dłuższa żywotność.

TULEJA Z WEWNĘTRZNYM SMAROWANIEM

(Internal Grease Sleeve)

Piasty zawierają wewnętrzne pierścienie o-ring i tuleje smarowe pomagające utrzymać poziom smaru oraz przedłużyć żywotność.

LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE

(Labyrinth & Contact Sealing)

Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się we wnętrzu piasty chronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, zmniejszając potrzebę konserwacji, jak rownież gwarantując dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania przez dłuższy czas, choćby w niekorzystnych warunkach atmosferycznych.

SYSTEM MOCOWANIA TARCZY CENTER LOCK

(Center Lock)

System mocowania tarczy CENTER LOCK upraszcza montaż tarczy przy użyciu wypustkowego mocowania, a także pierścienia blokującego. System mocowania z pierścieniem blokującym redukuje czas pracy przy rowerze przez skrócenie czasu poświęconego na montaż i demontaż. Dodatkowo, bezpieczne mocowanie przez wypusty zwiększa precyzję i sztywność jednocześnie udoskonalając sprawność hamowania.

ROWEREK.PL
0 votes

Komentarze 0

Żadne komentarze nie zostały jeszcze dodane