Polska - Piasty rowerowe - Ogłoszenia lokalne - Sprzedam, kupię na a6.pl - Shimano Piasta tył fh-mt500 12rz. 32h, centerlock

Shimano Piasta tył fh-mt500 12rz. 32h, centerlock

PL 189.99 zł.

3 lat Nowy Sprzedam 28 odsłon ID #4343396

Opis

QR CODE

Piasta tylna z grupy Shimno FH-MT500

Piasta Shimano FH-MT500 asygnowana do wielu przeróżnych stylów kolarstwa: MTB, XC, Maraton, Trekking, Trail.

asygnowana jest do współpracy z hamulcami tarczowymi w standardzie mocowania tarczy CenterLock.

Bębenek współpracuje z kasetami 12 rzędowymi obsługującymi system Micro Spline.

Dzięki zaimplementowaniu technice wielozapadkowej Quick Engagement, piasta umożliwia nad wyraz szybkie załączanie się napędu.

Jeszcze większa szybkość na szlakach jest realna przez użycie kaset o 10 zębowej ( Top 10T ) najmniejszej zębatce.

Dla zmniejszenia wagi i poprawienia trwałości korpus piasty został tworzony z anodowanego aluminium.

ma ona również wysokiej klasy łożyska kulkowo – stożkowe.

Piasta jest oporna na warunki zewnętrzne dzięki labiryntowo - kontaktowym uszczelnieniom korpusa piasty. O zabezpieczenie bębenka dba uszczelnienie kontaktowe.

Dzięki zastosowaniu tulei z wewnętrznym smarowaniem,łożyska pracują niezwykle lekko i płynnie w każdych warunkach.

Piasta wyposażona jest w lekki i konkretny zacisk, który zezwala na szybki montaż / demontaż koła bez użycia narzędzi.

Najważniejsze cechy towaru:

Producent: Shimano

Grupa osprzętu: Poza grupą

Model: FH-MT500

dopasowana do kaset: 12-rzędowych w systemie Micro Spline

Łożyska: wysokiej klasy kulkowo - stożkowe

Uszczelnienia: labiryntowo - kontaktowe w korpusie, kontaktowe w bębenku

Smarowanie: wewnętrzna tuleja smarująca

Korpus: aluminium anodowane

Zacisk: dźwignia aluminiowa oś stalowa

Szerokość montażowa: 135 mm

Długość zacisku: 170 mm

standard mocowania tarczy: CenterLock
ilość otworów na szprychy: 32
Średnica osi: 10 mm
Kolor: czarny
Waga: ~ 431 g + zacisk 78 g

zaimplementowane technologie Shimano:

ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE

(Cup & Con bearing)

Łożyska kulkowo - stożkowe znamionują się obszerniejszą wytrzymałością niżeli zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki efektywniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego konsekwencją są perfekcyjnie płynne obroty i dłuższa żywotność.

TULEJA Z WEWNĘTRZNYM SMAROWANIEM

(Internal Grease Sleeve)

Piasty zawierają wewnętrzne pierścienie o-ring i tuleje smarowe pomagające utrzymać poziom smaru oraz przedłużyć żywotność.

LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE

(Labyrinth & Contact Sealing)

Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się we wnętrzu piasty chronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, zniżając potrzebę konserwacji, jak w dodatku zapewniając dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania przez dłuższy czas, choćby w niekorzystnych warunkach atmosferycznych.

SYSTEM MOCOWANIA TARCZY CENTER LOCK

(Center Lock)

System mocowania tarczy CENTER LOCK upraszcza montaż tarczy przy użyciu wypustkowego mocowania, a także pierścienia blokującego. System mocowania z pierścieniem blokującym redukuje czas pracy przy rowerze przez skrócenie czasu poświęconego na montaż i demontaż. Dodatkowo, bezpieczne mocowanie przez wypusty zwiększa precyzję i sztywność równocześnie polepszając sprawność hamowania.


W ramach technologii MICRO SPLINE zastosowano lekki korpus FREEHUB z aluminium i 10-zębowe najwyższe przełożenie.



Korzyści i funkcje
  • Lekka aluminiowa piasta tylna MICRO SPLINE FREEHUB rewelacyjnie współpracuja z drobnymi zębatkami 10T.
  • Mniejsze i szerzej rozmieszczone wypusty zapobiegają uszkodzeniom zębatki w lekkim, aluminiowym korpusie FREEHUB.
    • Lekka

QUICK ENGAGEMENT

Tylne koła i piaty SHIMANO do jazdy szosowej są zaopatrzone w 18/16 wycięć, gwarantujących prędkie załączanie.
W przeciwieństwie do wyścigów szosowych, tory MTB XC składają się z wielu ostrych zakrętów i stromych wzniesień, który wymagają prędkiego załączania.
SHIMANO udoskonaliło tylne piasty, a także koła najwyższej klasy zestawów grup MTB i wyposażyło je w 18/16 wycięć oraz dwa zestawy zapadek, żeby podwoić prędkość załączania i zoptymalizować trakcję.

ROWEREK.PL
0 votes

Komentarze 0

Żadne komentarze nie zostały jeszcze dodane