Polska - Piasty rowerowe - Ogłoszenia lokalne - Sprzedam, kupię na a6.pl - Piasta tylna xt fh­m8010 8/9/10/11rz, 36h, centerlock, 12x142 marki Shimano

Piasta tylna xt fh­m8010 8/9/10/11rz, 36h, centerlock, 12x142 marki Shimano

PL 309.99 zł.

3 lat Nowy Sprzedam 16 odsłon ID #4343389

Opis

QR CODE

Piasta tylna Shimano XT FH­M8010 8/9/10/11rz, 36H, centerlock, 12x142

Piasta tylna SHIMANO DEORE XT FH-M8010 z lepszym załączaniem przełożeń, wysokiej jakości uszczelnieniami oraz łożyskami skośnymi wyróżnia się wytrzymałością i dobrymi osiągami w użyciach MTB.

odporność we wszystkich warunkach pogodowych, bezusterkowe działania i niższa masa

ulepszone zazębianie i podanie mocy

Łożyska kulkowe z uszczelnieniami wysokiej jakości

System zapadkowy zagwarantuje szybkie zazębianie - 36 razy/360 poziomów

Dla zredukowania masy do minimum korpus został tworzony z aluminium anodowanego na kolor czarny.

dedykowana do rowerów MTB w szczególności dla dyscypliny XC oraz Trail

Mocowanie w standardzie na nieelastyczną oś o średnicy 12 mm.

Szerokość montażowa 142 mm.

Kompatybilność z kasetami

Bębenek piasty obsługuje kasety HG MTB 8/9/10/11 - rzędowe.

Mocowanie tarczy w systemie Centerlock

System CENTER LOCK nieskomplikowany montaż tarczy za pomocą wypustu i pierścienia blokującego.

System mocowania z pierścieniem blokującym redukuje czas pracy przy rowerze przez skrócenie czasu poświęconego na montaż i demontaż.

w dodatku bezpieczne mocowanie przy pomocy wypustu rozszerza precyzję i sztywność, jednocześnie udoskonalając sprawność hamowania.

Producent: Shimano

Grupa osprzętu: Deore XT

Model: FH-M8010

dostosowana do kaset: 8/9/10 i 11 - rzędowych

Łożyska: wysokiej klasy kulkowo - stożkowe

Uszczelnienia: labiryntowo - kontaktowe

Smarowanie: wewnętrzna tuleja smarująca

Korpus: aluminium anodowane

Szerokość montażowa: 142 mm

kanon mocowania tarczy: CenterLock
ilość otworów na szprychy: 36
Średnica osi: 12 mm
Kolor: czarny
Waga: ~ 360 g

zaimplementowane technologie Shimano:

ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE

(Cup & Con bearing)

Łożyska kulkowo - stożkowe cechują się większą wytrzymałością aniżeli zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki sprawniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego skutkiem są nadzwyczajnie płynne obroty i dłuższa żywotność.

Center Lock:

System CENTER LOCK przystępny montaż tarczy za pomocą wypustu i pierścienia blokującego.

TULEJA Z WEWNĘTRZNYM SMAROWANIEM

(Internal Grease Sleeve)

Piasty zawierają wewnętrzne pierścienie o-ring oraz tuleje smarowe pomagające utrzymać poziom smaru oraz przedłużyć żywotność.

LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE

(Labyrinth & Contact Sealing)

Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się w środku piasty bronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, ograniczając potrzebę konserwacji, jak ponadto gwarantując dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania przez dłuższy czas, nawet w niekorzystnych warunkach atmosferycznych.

ROWEREK.PL
0 votes

Komentarze 0

Żadne komentarze nie zostały jeszcze dodane