
Piasta tylna Shimano XT FHM8010 8/9/10/11rz, 36H, centerlock, 12x142
Piasta tylna SHIMANO DEORE XT FH-M8010 z lepszym załączaniem przełożeń, wysokiej jakości uszczelnieniami oraz łożyskami skośnymi wyróżnia się wytrzymałością i dobrymi osiągami w użyciach MTB.
odporność we wszystkich warunkach pogodowych, bezusterkowe działania i niższa masa
ulepszone zazębianie i podanie mocy
Łożyska kulkowe z uszczelnieniami wysokiej jakości
System zapadkowy zagwarantuje szybkie zazębianie - 36 razy/360 poziomów
Dla zredukowania masy do minimum korpus został tworzony z aluminium anodowanego na kolor czarny.
dedykowana do rowerów MTB w szczególności dla dyscypliny XC oraz Trail
Mocowanie w standardzie na nieelastyczną oś o średnicy 12 mm.
Szerokość montażowa 142 mm.
Kompatybilność z kasetami
Bębenek piasty obsługuje kasety HG MTB 8/9/10/11 - rzędowe.
Mocowanie tarczy w systemie Centerlock
System CENTER LOCK nieskomplikowany montaż tarczy za pomocą wypustu i pierścienia blokującego.
System mocowania z pierścieniem blokującym redukuje czas pracy przy rowerze przez skrócenie czasu poświęconego na montaż i demontaż.
w dodatku bezpieczne mocowanie przy pomocy wypustu rozszerza precyzję i sztywność, jednocześnie udoskonalając sprawność hamowania.
Producent: Shimano
Grupa osprzętu: Deore XT
Model: FH-M8010
dostosowana do kaset: 8/9/10 i 11 - rzędowych
Łożyska: wysokiej klasy kulkowo - stożkowe
Uszczelnienia: labiryntowo - kontaktowe
Smarowanie: wewnętrzna tuleja smarująca
Korpus: aluminium anodowane
Szerokość montażowa: 142 mm
kanon mocowania tarczy: CenterLock
ilość otworów na szprychy: 36
Średnica osi: 12 mm
Kolor: czarny
Waga: ~ 360 g
zaimplementowane technologie Shimano:
ŁOŻYSKA KULKOWO - STOŻKOWE
(Cup & Con bearing)
Łożyska kulkowo - stożkowe cechują się większą wytrzymałością aniżeli zamknięte łożyska maszynowe. Dzieje się tak dzięki sprawniejszemu przenoszeniu obciążeń poprzecznych i pionowych, czego skutkiem są nadzwyczajnie płynne obroty i dłuższa żywotność.
Center Lock:
System CENTER LOCK przystępny montaż tarczy za pomocą wypustu i pierścienia blokującego.
TULEJA Z WEWNĘTRZNYM SMAROWANIEM
(Internal Grease Sleeve)
Piasty zawierają wewnętrzne pierścienie o-ring oraz tuleje smarowe pomagające utrzymać poziom smaru oraz przedłużyć żywotność.
LABIRYNTOWE I KONTAKTOWE USZCZELNIENIE
(Labyrinth & Contact Sealing)
Uszczelki o specjalnej konstrukcji znajdujące się w środku piasty bronią mechanizm łożyska przed dostaniem się do niego błota, piasku, wody, ograniczając potrzebę konserwacji, jak ponadto gwarantując dłuższą żywotność mechanizmu. To z kolei przyczynia się do zapewnienia właściwego działania przez dłuższy czas, nawet w niekorzystnych warunkach atmosferycznych.